Toon posts:

[Ie6_XP] lege pagina bij printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik iets in de van de internet explorer browser wil printen krijg ik een lege pagina. ook als ik een selectie wil printen.
Ik vind dit behoorlijk vaag. Ik heb ook al een andere printer geprobeerd maar deze geeft hetzelfde probleem.

:)

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

Altaphista

1. check manual, 2. ask

kijk eens naar je instellingen van IExplore

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 17:11:
Als ik iets in de van de internet explorer browser wil printen krijg ik een lege pagina. ook als ik een selectie wil printen.
Ik vind dit behoorlijk vaag. Ik heb ook al een andere printer geprobeerd maar deze geeft hetzelfde probleem.

:)
Kijk eens in de algemene printerinstellingen van windows, probeer met wat meer dingen te spelen... (en vertel ons je bevindingen) alleen een nieuwe printer eraan hangen is natuurlijk wel weinig wat je gedaan hebt :)

Verwijderd

zet eens third-party plugins gebruiken in je IE preferences. Ik ben een keer bij iemand geweest die printproblemen had, en die bleken veroorzaakt te zijn door de Java Virtual Machine van Sun

Verwijderd

Topicstarter
Het printen gaat ook alleen verkeerd in de browser de rest gaat allemaal wel goed.

Het lijkt me echt iets van de browser zelf

Verwijderd

Topicstarter
Ik reageer een beetje laat maar ik had geen tijd om te testen.

Alle reacties hebben geen oplossing geboden. Ik heb nog even verder geprobeert.
Als ik de gebruiker lid maak van de lokale administrator of hoofdgebruikersgroep dan kunnen ze wel de tekst printen.

Dus er zou ergens een lokale policie standaard dit veroorzaken. Alleen is de vraag welke?

Iemand een suggestie

Verwijderd

Topicstarter
Goed het is opgelost. De gebruiker had geen rechten in windows\temp daardoor kon er geen print worden aangemaakt. Dit stond standaard verkeerd voor de gewone gebruikers.

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 21:53

Cansu

Cirus the Virus

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 09:01:
Goed het is opgelost. De gebruiker had geen rechten in windows\temp daardoor kon er geen print worden aangemaakt. Dit stond standaard verkeerd voor de gewone gebruikers.
Netjes dat je de oplossing post! Goed speurwerk.

Verwachte eigenlijk wel dat everyone minstens modify rechten heeft de temp folder...

Viva la Netherlands!

Pagina: 1