Toon posts:

Beetje flauw zeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82555

Tuurlijk zal dit vaker gedaan zijn maar ik heb toch op de search "desktop" ingetoetst en geen soortgelijke topics gevonden, was alweer een tijdje geleden dus.

Het is altijd leuk en er worden altijd mensen wijzer van, ik vind het een beetje flauw om dit soort topics te sluiten als er nix gebeurd wat in de Faq als overtreding staat.

Of is dit een wraakactie van Tom? :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hey! Niet alles afschuiven op Tom; ik ben de moddereter van SG, en ik heb hem gesloten.
Tijdje geleden? Ik schat hooguit een week of twee geleden.

Zoek voor de grap eens op %desktop% en %wallpaper% in Search... je staat versteld.

Verwijderd

Topicstarter
Tja maar heb je wel es gezien hoeveel dubbeltopics er gepost worden, om de week zie ik hoe herken ik een gelockte Duron of wat voor voeding heb ik nodig voor een TB.

En dit had gewoon nut, mensen leren weer wat, snap je wat ik bedoel?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Da's niet helemaal waar, vooral wanneer er op dat moment nog een topic loopt met 'screenshots?' http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/74588 is het dubbelposten gauw gebeurd, toch?

anywayz..als je ze nou eens leert een goeie screenshot te maken zou ik nog zeggen ja, maar 1024x768 posten op het forum vind ik overdreven.
640x480 is groot zat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Die screenshots topic had ik eerst niet gezien maar die gaat vooral over de proggies en die van mij ging over de achtergrondjes vooral.

En ja screenshots moet je zo maken als je zelf wil. Heeft er ff nix mee te maken eigenlijk. 640x480 doet mn desktop geen goed recht :)

Maar goed ok, duidelijk, maar dan moet je ook laten zien hoe t goed moet en overal dubbelposts en dat soort dingen op slot doen die nog minder nut hebben.

Just my 2 cents

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Graag wil ik nog even toevoegen dat de andere topic die actief is een oude is, en pas opgehaald uit de kelders van GoT, nadat de gesloten topic gestart was. (snap je 't nog..? ;))

En het ging net een leuke kant op met de Lightwave-info.....

Verwijderd

Erg triest dat ook de topic over een CD hoesje gesloten is.

Echt triest
en het is helemaal zielig als mensen om een slotje vragen.

Alsof ze zelf niks illegaals doen ofzo.
Hiermee doel ik op mensen die slotjes vragen op topics voor Warez sites alsof ze zelf niks aan warez op hun compie hebben staan

ZIELUG!!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 00:05 schreef War_4_L het volgende:
Erg triest dat ook de topic over een CD hoesje gesloten is.

Echt triest
en het is helemaal zielig als mensen om een slotje vragen.

Alsof ze zelf niks illegaals doen ofzo.
Hiermee doel ik op mensen die slotjes vragen op topics voor Warez sites alsof ze zelf niks aan warez op hun compie hebben staan

ZIELUG!!
Je geeft welweer aan wat jouw eigen niveau is :(

Het Onzin forum is gesloten wegens misbruik door een aantal pubertjes. Vervolgens richten zij zich vol verve op Stuffis Generalis. Vandaar dat zowel de modjes als de (vaste) gebruikers het forum wat beter in de gaten houden en wat minder tolereren dan normaal.

Dit is IMHO geheel terecht!

En dat wij hier om slotjes vragen is goed, geeft in ieder geval aan dat veel mensen zich bij GoT betrokken voelen en de modjes willen helpen SG "schoon" te houden!

En of ik nou warez of niet op mijn eigen computer heb staan is helemaal niet ter zake doende, het gaat om dit forum, tweakers.net wordt er op aangesproken als mensen "illegale" verzoeken doen

Verwijderd

Ik vind het gewoon triest.

Iemand vraagt om een CD hoesje
omdat die van hem beschadigd is.

En meteen begint iedereen van, ja maar die heb je vast en zeker gekopieerd enzo.

Dat is gewoon CRAP!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 10:04 schreef War_4_L het volgende:
Ik vind het gewoon triest.

Iemand vraagt om een CD hoesje
omdat die van hem beschadigd is.

En meteen begint iedereen van, ja maar die heb je vast en zeker gekopieerd enzo.

Dat is gewoon CRAP!
Het kan best zijn dat die betrokken persoon geheel geen illegale intenties had, maar zoals ik al aangaf moet er helaas wat minder getolereerd worden ivm sluiting Onzin en de verspreiding der Onzinners over de rest van de fora.
Dat kan tot gevolg hebben dat er weleens een threadje teveel wordt gesloten, helaas is dat de komende tijd niet altijd te voorkomen.
Hier mag je best wat begrip voor hebben :?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Juist.
Al zijn de bedoelingen nog zo goed; het hoort hier niet, en er zijn zat sites met hoezen die je zonder veel moeite kunt vinden.
Ff wat verder kijken als je muis lang is.
Pagina: 1