Toon posts:

[React 1.9] Oude posts hebben grijze tekst?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dit hier thuis hoort.

Zie ik bij posts die meer dan 4 weken oud zijn de tekst grijs :? Ik heb twee posts uit hetzelfde topic gehaald, onder elkaar gezet om te vergelijken en ik zie toch echt duidelijk een verschil. Let even op het uitroeptekentje, dat aangeeft dat de post ouder is als 4 weken.

Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/Post_Verschil.JPG

Heb ik gelijk of heb ik nu zelf een bug? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 11:09
Dat is om duidelijk te maken dat het om een oude post gaat die je niet moet quoten.

Was dat zo moeilijk te bedenken? Je had het al bedacht :)

[ Voor 12% gewijzigd door coubertin119 op 29-10-2003 17:03 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:45
Hij bedoelt denk ik meer het kleurverschil in de twee posts. Ze zijn beide ouder als 4 weken, en dan wordt het dacht ik grijs. Maar daar is kennelijk nu ook verschil in.

edit:
Sorry, tweede is idd niet ouder als 4 weken. Reken foutje. |:( Is dus gewoon normaal.

[ Voor 24% gewijzigd door MADG0BLIN op 29-10-2003 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
coubertin119 schreef op 29 October 2003 @ 17:01:
Dat is om duidelijk te maken dat het om een oude post gaat die je niet moet quoten.

Was dat zo moeilijk te bedenken?
Als je er niet op let zie je het niet hoor. Daarnaast is het uitroeptekentje er niet voor niets, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen die bovenste is ouder dan 4 weken ;) Dus dan is het toch logisch dat een 'nieuwe' post zwart is en een 'oude' post grijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

MADG0BLIN schreef op 29 October 2003 @ 17:02:
Hij bedoelt denk ik meer het kleurverschil in de twee posts. Ze zijn beide ouder als 4 weken, en dan wordt het dacht ik grijs. Maar daar is kennelijk nu ook verschil in.
Nee daar is geen verschil in: als je z'n screenshot goed bekijkt zie je dat alleen de bovenste ouder dan 4 weken is en dus grijs is + uitroepteken heeft :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:45
curry684 schreef op 29 oktober 2003 @ 17:05:
[...]

Nee daar is geen verschil in: als je z'n screenshot goed bekijkt zie je dat alleen de bovenste ouder dan 4 weken is en dus grijs is + uitroepteken heeft :)
Zie het inderdaad, had een rekenfoutje gemaakt. |:( Heb mijn post meteen maar ge-edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had React 1.8 dit ook? Is me eigenlijk nooit opgevallen. Ik zat echt met mijn ogen te knipperen toen me het in eens opviel. Ik heb het voor mezelf naast elkaar gezet en toen bleek inderdaad dat er verschil in zat en dat het niet aan mij lag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 17:09:
Had React 1.8 dit ook? Is me eigenlijk nooit opgevallen. Ik zat echt met mijn ogen te knipperen toen me het in eens opviel. Ik heb het voor mezelf naast elkaar gezet en toen bleek inderdaad dat er verschil in zat en dat het niet aan mij lag. :)
Dit is een nieuwe feature in React 1.9, dus het kan wel kloppen dat het nooit op was gevallen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nee dat had react 1.8 niet ;)

't Verschil in tekstkleur is maar weer weggehaald, dat komt de leesbaarheid minder ten goede.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.