[longhorn 4051] problemen met installeren, door raid? of?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb wat problemen met het installeren van windows longhorn build 4015. jah nu al :p, geheel uit nieuwsgierigheid. ;)

Ik heb 2 partities op mijn schijven gekoppeld aan een via ide raid vta 6410 controller op raid0.
Het setup voer ik vanuit windows uit en wil vervolgens longhorn op de 2e partitie installeren.
het copieeren etc gaat prima, maar op het moment als hij reboot om geheel vanuit longhorn verder te gaan kreeg ik een blauw scherm na een paar seconde longhorn bootlogo.
daarna heb ik andere raid drivers geinstalleerd voor dat ie opstart, de nieuwste van de via site.
Nu komt ie door de 2e copieer procedure heen, maar na een restart daarna krijg ik een GROEN scherm :p
met de melding dat ik de schijf moet controleren met checkdisc, wat ik al een paar x gedaan heb.
ik vermoed dus dat de raid driver niet goed werkt met mijn raidbios versie.
updaten zit er alleen niet in omdat mijn raid controller onboard op mijn asus p4p800d moederbord zit en niet zou weten hoe dat moet.

Kan iemand mij verder helpen? ;)

heelaas heb ik geen 2e schijf voor op primary ide tot mijn beschikking. :|

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Dnc1n schreef op 29 October 2003 @ 16:35:
Kan iemand mij verder helpen? ;)
Jij bent toch juist betatester juist om MS te helpen?

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

DR schreef op 29 oktober 2003 @ 19:11:
[...]

Jij bent toch juist betatester juist om MS te helpen?
Geeft MS ook geen ondersteuning?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Topics m.b.t. problemen met beta OS'en worden niet toegestaan. Mocht je problemen hebben m.b.t. een beta Microsoft OS, dan kun je contact opnemen met Microsoft, aangezien dit wordt verwacht van een beta tester.
zegt volgens mij voldoende zie wos policie

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zie de bovenstaande 3 heren :)

• Han
  • Niet online

Han

Hmmm... DR en OProg in één topic. Flashback gevoel :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.