Toon posts:

[XP] Wizard afdrukken uitzetten, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een nieuwe printer en wilde een paar CD hoesjes uitprinten die ik van internet gehaald heb. Elke keer kom ik in een afdruk wizard en kan ik maar een bepaald aantal formaten gebruiken, namelijk de foto formaten. Ik wil graag het formaat van de foto zelf gebruiken, maar hoe doe ik dat? Ik hoop op een snelle reactie en alvast bedankt!

Robbie

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
En in welk programma is dat?

Verwijderd

en wat voor een printer ?

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 15:57

Alaksandus

Vae puto deus fio

Prog is van windows zelfs: wizard afdrukken.
Printer maakt dan niet uit welke je hebt, toch?!?

Maar open pic in Paint en kies dan gewoon voor afdrukken

[ Voor 24% gewijzigd door Alaksandus op 29-10-2003 15:47 ]

Als een god in Nijmegen.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:31
Open je hoesje gewoon in een progje en print hem vanaf daar?

Verwijderd

Kijk of er eventueel een extra programma bij je printer zit waarmee je dit kan instellen. Uitschakelen kan volgens mij niet, je moet dus software hebben waarmee je dit kan aanpassen. Zoals wel geleverd bij de hp printers, of druk af in MS Word.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap net waarom mensen vragen naar de printer, maar ik zal even kijken. Ik heb vandaag een HP deskjet 3650 gekocht. De wizard afdrukker zit in Windows XP zelf en die kan ik inderdaad niet weg halen. Ik ga proberen te printen in andere programma's, bedankt voor de hulp!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Coronaextra -

Probeer in je topicstart zoveel mogelijk relevante informatie te geven. Beschikbare formaten papier wordt soms wel degelijk door de printer(driver) bepaald, bovendien kan informatie waar om gevraagd wordt toch nooit kwaad om te geven? :)

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 15:57

Alaksandus

Vae puto deus fio

elevator schreef op 29 oktober 2003 @ 16:50:
Coronaextra -

Probeer in je topicstart zoveel mogelijk relevante informatie te geven. Beschikbare formaten papier wordt soms wel degelijk door de printer(driver) bepaald, bovendien kan informatie waar om gevraagd wordt toch nooit kwaad om te geven? :)
En sinds wanneer ben ik tot TS promoot :+

Als een god in Nijmegen.

Pagina: 1