Hallo iedereen,
Ik heb een probleem met het instellen van Internet Sharing, ik wil dit namelijk gebruiken om online te kunnen gamen en browsen met mijn Playstation 2.
Ik heb een tijdje terug mijn moederbord van mijn pc vervangen en sindsdien lukt het me niet meer om verbinding te krijgen met mijn ps2.
Ik maak gebruik van een alcatel speedtouch usb modem.
ALs ik kijk bij IPCONFIG /ALL krijg ik de volgende gegevens te zien:
Windows Ip configuratie:
Knooppunttype: Onbekend
Ip-routering ingeschakeld: Ja
Wins-proxy ingeschekedl: Nee
PPP-adapter Alcatel Speedtouch Connection:
Verbindingsspec>
DNS achtervoegsel:
Beschrijving:
DHCP ingeschakeld: NEE
Ethernet adapter LAN-verbinding:
Status van medium: Medium ontkoppeld
Beschrijving: Intel (R) 82540 EM Based Network connection.
De mededeling dat het medium is ontkoppeld snap ik niet, mijn netwerkkaart zit gewoon goed aangesloten in het PCI slot.
Bij apparaatbeheer staat ook dat ik 3 netwerk-adapters zou hebben maar in mijn ogen heb ik er maar 1 en dat is die pci-netwerkkaart.
Bij apparaatbeheer staan de volgende netwerkadapters:
1394-netwerkkaart
Accton En1207D-TX PCI fast ethernet adapter #2
Alcatel speedtouch usb adsl ppp #2
Intel (R) 82540 EM Based Network connection.
Ik ben niet al te bekend met netwerkinstellingen dus als iemand me uit de brand zou kunnen helpen zou ik hem heel dankbaar zijn.
Het gaat mij er om dat DHCP weer ingeschakeld kan worden, want dit heb ik namelijk nog voor de instellingen voor mijn netwerkadapter
Bij voorbaat dank,
Ik heb een probleem met het instellen van Internet Sharing, ik wil dit namelijk gebruiken om online te kunnen gamen en browsen met mijn Playstation 2.
Ik heb een tijdje terug mijn moederbord van mijn pc vervangen en sindsdien lukt het me niet meer om verbinding te krijgen met mijn ps2.
Ik maak gebruik van een alcatel speedtouch usb modem.
ALs ik kijk bij IPCONFIG /ALL krijg ik de volgende gegevens te zien:
Windows Ip configuratie:
Knooppunttype: Onbekend
Ip-routering ingeschakeld: Ja
Wins-proxy ingeschekedl: Nee
PPP-adapter Alcatel Speedtouch Connection:
Verbindingsspec>
DNS achtervoegsel:
Beschrijving:
DHCP ingeschakeld: NEE
Ethernet adapter LAN-verbinding:
Status van medium: Medium ontkoppeld
Beschrijving: Intel (R) 82540 EM Based Network connection.
De mededeling dat het medium is ontkoppeld snap ik niet, mijn netwerkkaart zit gewoon goed aangesloten in het PCI slot.
Bij apparaatbeheer staat ook dat ik 3 netwerk-adapters zou hebben maar in mijn ogen heb ik er maar 1 en dat is die pci-netwerkkaart.
Bij apparaatbeheer staan de volgende netwerkadapters:
1394-netwerkkaart
Accton En1207D-TX PCI fast ethernet adapter #2
Alcatel speedtouch usb adsl ppp #2
Intel (R) 82540 EM Based Network connection.
Ik ben niet al te bekend met netwerkinstellingen dus als iemand me uit de brand zou kunnen helpen zou ik hem heel dankbaar zijn.
Het gaat mij er om dat DHCP weer ingeschakeld kan worden, want dit heb ik namelijk nog voor de instellingen voor mijn netwerkadapter
Bij voorbaat dank,