May the Force be with You instead of Bill
Welk moederbord heb je? Type geheugen? Videokaart? Geef eens wat meer info man!
Hoe moeten we nu een oplossing voor je "probleem" geven als jij alleen maar zegt "hij doet het niet" ?
Hoe moeten we nu een oplossing voor je "probleem" geven als jij alleen maar zegt "hij doet het niet" ?
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
De 800E'tjes staan niet echt bekend als echte overclock wondertjes, als je de VCore een beetje opkrikt dan kom je misschien over de 900 heen, maar dat was het dan ook wel.
Ik ga er vanuit dat je wel 133MHz geheugen hebt?
Ik ga er vanuit dat je wel 133MHz geheugen hebt?
Verwijderd
Ik stond op het punt een 800E aan te schaffen, toch maar voor de 750 gaan? wil nog wel met intel iver de Ghz voor ik iets anders ga doen
Nou dan nu de extra info:
Mobo Asus P3v4X G400 32Mb SH, 256 MB Pc100
Dus nu gaan jullie zeggen je moet 133 ram kopen, nee dus want als ik die ouwe 733 (133 bus) er in stop kan i op een bus van 150 Mhz vrolijk W2k draaien.
Dus ook nog ff allen op een P3B-F bord geprobeerd, en die 733 gaat dar ook heerlijk op een bus van 150, maar die 800E komt ook daar niet boven de 115 eerts volgende is dan 120 en dat trekt i niet.
Ik las ook iets over dat proc's van malysie het best zijn, nou de mijne komt van de filipijnen.
Is deze extra info fijn?
Mobo Asus P3v4X G400 32Mb SH, 256 MB Pc100
Dus nu gaan jullie zeggen je moet 133 ram kopen, nee dus want als ik die ouwe 733 (133 bus) er in stop kan i op een bus van 150 Mhz vrolijk W2k draaien.
Dus ook nog ff allen op een P3B-F bord geprobeerd, en die 733 gaat dar ook heerlijk op een bus van 150, maar die 800E komt ook daar niet boven de 115 eerts volgende is dan 120 en dat trekt i niet.
Ik las ook iets over dat proc's van malysie het best zijn, nou de mijne komt van de filipijnen.
Is deze extra info fijn?
Nou 1,5 jaar gelden bestelde ik 256, en toen kreeg ik zo'n dimm, maar merk staat er niet op.
En in die andere pc, daar zit 256 PC 100 ram van compaq in, welk type exact weet ik niet.
Maar het is wel erug grap en stabiel
En in die andere pc, daar zit 256 PC 100 ram van compaq in, welk type exact weet ik niet.
Maar het is wel erug grap en stabiel
erm... neem infineon.. bij mij draait dat stabiel op 160mhz CAS2(p-3-600EB@720)
Pagina: 1