Geschiedenis is leeg maar word aangegeven als 2.5G

Pagina: 1
Acties:

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:33
Ik zit dus met een klant die de geschiedenis niet leeg krijgt. ...zoverre

De map is dus wel leeg maar de map geeft aan dat ie 2.5Gb groot is.

Er valt dus niets te verwijderen maar deze map is dus wel 2.5g groot.

Ik heb alle andere topics doorgespit en ook al dat artikel over die "secret"hidden MS Files gelezen alleen dat is dus net niet wat ik zoek.Dit heeft meer betrekking op andere aspecten en geld voor andere mappen!

iemand een oplossing voor me...

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Vrij simpel remove in de dos de map geschiedenis/history. Dan maakt windows zelf opnieuw deze map weer in aan als je internetexplorer opstart, en die is dan natuurlijk wel leeg ;)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij IE bestanden verwijderen (ook offline) historie clearen.

Map weggooien kan ook natuurlijk :Y)

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je prullenback nog leeggooien?

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Gebruik anders clean disk security of evidence eliminator. Deze forcen het verwijderen van deze zooi.

• Randeazy
ja was t maar zo simpel...dat is dus niet het geval!

al de meest voor de hand liggende opties zijn al getest zonder succes...die eerst van de map delete in dos is misschien een optie!?

thnx iig!

• Randeazy
Nee...dat DOS delete gebeuren was ook geen succes....nog steeds hetzelfde probleem!?!?

Iemand?!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Doe is verborgen bestanden weergeven, misschien dat er daar nog wat te voor schijn mee komt

E-Developing

• Randeazy
nope...zoals ik al zei...alle meest voor hand liggende opties al geprobeerd!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 09:29

Schonhose

Retro Icoon

Nu ben ik even benieuwd hoe je het gedaan hebt. In dit geval wordt met DOS bedoeld vanaf de DOS prompt in een echte DOS omgeving. Dit werkt alleen wanneer je schijf FAT of FAT32 is. Gebruik gewoon een bootflop van www.bootdisk.com (bijvoorbeeld de Win98SE bootdisk)

Wanneer de schijf NTFS is zou ik een linux bootdisk proberen. Wanneer je alleen wilt lezen kun je deze bootdisk misschien gebruiken.

Ik vermoed dat jij de map probeerde te verwijderen in een DOS box onder Windows en dat lukt niet omdat dan die beveiliging van Windows zelf er tussen zit.

Je moet dus echt in een cleane dos omgeving booten.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Randeazy
nee klopt...dat is (voor mij iig) wel logisch,.,... ;) !

Maar geen succes...bietje wazige zooi dus! |:( :/

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

En als je de eigenschappen van de Map opvraagt zie je wel dat deze 2.5 gig is?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King

Verwijderd

Vanuit dos met attrib de verborgen bestandnamen bekijken een optie?

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

How to Delete the Contents of the Temporary Internet Files Folder

Die opmerking over Attrib is inderdaad een goede. Kijken of er bestanden met het H-attribut te vinden zijn en deze verwijderen....

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je ons even precies vertelt wat de 'voor de hand liggende' opties zijn, is dat erg handig. Wat voor de een vanzelfsprekend is, hoeft dat voor een ander niet te zijn, vandaar dat er meerdere keren opties herhaald werden :)

Valt 'Disk Cleanup' van windows ook onder de voor de hand liggende opties voor jou?

• Randeazy
G33rt schreef op 29 oktober 2003 @ 15:10:
Als je ons even precies vertelt wat de 'voor de hand liggende' opties zijn, is dat erg handig. Wat voor de een vanzelfsprekend is, hoeft dat voor een ander niet te zijn, vandaar dat er meerdere keren opties herhaald werden :)

Valt 'Disk Cleanup' van windows ook onder de voor de hand liggende opties voor jou?
dat klopt ja....Sorry! ;) !

maar disk cleanup nog niet gedaan. Maar ik hoopt eigenlijk op een direct antwoord maar aangezien neimand hier ervaring mee heeft kan ik mijn klant ook niet helpen. Ik heb deze hier al op gewezen en bedank iedereen toch even voor de moeite!

Topic mag natuurlijk open blijven voor eventuele serieuse antwoorden!
THNX! _/-\o_ ! :*)

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Krijg je een -access denied- of -cannot find file or folder- als je vanuit explorer een bestand wil wissen: Kijk dan eens in DOS met dir /x wat de bestandsnaam werkelijk is.

een bestand met naam: picture[1].
wil nog wel eens: picture~2 heten.

via DOS is die (picture~2) dus wel te verwijderen, de andere (wat WEL dezelfde file is) om een of andere reden niet.

[ Voor 8% gewijzigd door DaRuLe op 29-10-2003 16:02 ]

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Pagina: 1