[LN] Inet connectie via netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo,
Ik heb gister windows longhorn erop gezet.. werk wel redelijk stabiel vind ik maar ik krijg ik nu geen inet op :( ik zit achter een netwerk en de server draait winroute lite.. bij xp heb ik wel inet via het netwerk maar bij longhorn niet.. ik kan via longhorn wel op de andere pc kome dus het netwerk werkt wel en ook als hij naar een site connecte staat er connecting -> ip van de site (dus dan is hij wel met inet verbonde ofsow) mayby dat dit er iets mee te maken heeft.. wie iemand waar dit aan licht? _/-\o_

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

DHCP-problemen. Je krijgt waarschijnlijk geen nieuw IP en dus is je netwerkverbinding weg.

Stel je IP eens in op statisch..

Bloed, zweet & koffie

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Vilenin schreef op 29 October 2003 @ 13:39:
DHCP-problemen. Je krijgt waarschijnlijk geen nieuw IP en dus is je netwerkverbinding weg.

Stel je IP eens in op statisch..
dan heb ik toch helemaal geen internet meer :S dan kan ik ook gene gateway meer instellen.. statisch ip is tog "optain an IP address automatically" ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je geeft eigenlijk wat te weinig informatie, zo ontbreken dingen als ip addressen, werkt DNS, werkt het routen, e.d. Probeer eens wat gelijkwaardige topics over XP te zoeken, en ik denk dat je er met die informatie wel uit komt.

Verder gaat het hier om een beta product, en stel ik voor dat je mocht je er toch niet uitkomen, even contact op neemt met Microsoft zelf (zie ook de FAQ).

Dit topic is gesloten.