Toon posts:

Xbox hdd problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Xbox (die gemod is met de Apple Pro chip) is vernaaid. Ik heb het totaal zelf gedaan :(. Nou is mijn vraag:
Hij geeft errorcode 16. Deze code betekend dat de dashboard.xde niet goed ingesteld is maar ik vrees, en google verteld mij dit ook, dat mijn hele hdd niet meer te lezen is door de xbox.
Nou zul je zeggen, booten met een evox bootdisk en aanpassen. Ware het niet dat mijn xbox de geweldige :( Philips dvd drive bevat die niet echt een cd wil lezen die gebrand is.
Hoe heb je dan de evox er in 1ste instantie op gekregen? Met een andere dvd drive uit een andere XboX. Die ik niet meer heb :(
Wat wil ik: Ik wil weer evox op mijn hdd draaien zodat ik weer games kan spelen enz...
Kan ik niet die hdd formatteren of moet ik em eerst unlocken. Ik moet em "preppen" met de hdd prepper. Dan moet ik toch nog evox erop hebben. Nou heb ik een linux boot cd die die hdd kan inlezen dus ik zou het moeten kunnen. Maar ik heb ook de msdashboard.xde (orginele dashboard) niet meer :(
Ben ik genaaid of zijn er nog mogelijkheden om mijn xbox aan de gang te krijgen zonder dvd speler.

Alvast bedankt voor het lezen.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 02:02
uuh..illegaal

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 14:22
geen idee of dit soort topics toelaatbaar zijn, maar iniedergeval een antwoord:

probeer eens evox install disk/slayers op dvd te branden. en anders een rw op 2 speed (niet hoger/lager). dat helpte meestal bij een thompson drive.
als je een geunlockte drive heb kan je m ook aan je pc hangen, al is dat wat lastiger.

btw, op xbox-scene kan je meer dan genoeg vinden hierover.

[ Voor 9% gewijzigd door sharkzor op 29-10-2003 13:30 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ben ik genaaid of zijn er nog mogelijkheden om mijn xbox aan de gang te krijgen zonder dvd speler.
Je hebt jezelf genaaid :) Regel het met de verkoper of zoek een andere XboX om de jouwe te fixen. In principe horen problemen met gameconsoles overigens in Spielerij - Problemen & Vragen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 13:25:
Maar ik heb ook de msdashboard.xde (orginele dashboard) niet meer :(
En zie hier je probleem... Echter zal je die niet via GoT krijgen, dat staan wij niet toe :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.