hallo
ik heb een maand geleden een nieuwe kast gekocht met voeding en 2 led fans en een nieuwe cpu koeler
mijn specs
amd xp 2000+
DFI AD77 Infinety
256 mb ddr 333mhz oem
80gb hdd
2 8cm blue led fan's
glacialtech silent-ll
standaard 350w voeding
geforce 2 gts 64mb
als ik mijn pc gewoon afsluit en de stroom erop laat wordt mijn voeding binnen 2 uur opgeblaazen
ik heb mijn led fan's al losgehaald maar dat maakt niks uit. ook met de oude cpu koeler blaast hij de voeding op ik ben ermee al naar de leverancier gegaan en die heeft ze gerepareerd. hun wisten ook niet hoe dit komt ik heb het al aan mijn omgeving gevraagd en de aansluitingen laten nakijken maar hun kunnen ook niks vinden
alvast bedankt
sorry dat deze vraag in het verkeerde onderdeel staat
ik heb een maand geleden een nieuwe kast gekocht met voeding en 2 led fans en een nieuwe cpu koeler
mijn specs
amd xp 2000+
DFI AD77 Infinety
256 mb ddr 333mhz oem
80gb hdd
2 8cm blue led fan's
glacialtech silent-ll
standaard 350w voeding
geforce 2 gts 64mb
als ik mijn pc gewoon afsluit en de stroom erop laat wordt mijn voeding binnen 2 uur opgeblaazen
ik heb mijn led fan's al losgehaald maar dat maakt niks uit. ook met de oude cpu koeler blaast hij de voeding op ik ben ermee al naar de leverancier gegaan en die heeft ze gerepareerd. hun wisten ook niet hoe dit komt ik heb het al aan mijn omgeving gevraagd en de aansluitingen laten nakijken maar hun kunnen ook niks vinden
alvast bedankt
sorry dat deze vraag in het verkeerde onderdeel staat
[ Voor 10% gewijzigd door themodfather op 29-10-2003 13:23 ]
The ModFather