Toon posts:

Page blocker op server

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 server pc met win 2000 advance server er op. Die heeft 2 netwerkkaarten er in zitten. In 1 netwerk kaart komt internet binnen en bij de andere wordt het verspreidt.
Nu is de vraag hoe ik bepaalde pagina's kan blocken zodat mensen die niet meer kunnen bezoeken. Ik wil dit graag op de server doen zodat ik dat niet per pc hoef in te stellen.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 13:13:
Ik heb 1 server pc met win 2000 advance server er op. Die heeft 2 netwerkkaarten er in zitten. In 1 netwerk kaart komt internet binnen en bij de andere wordt het verspreidt.
Nu is de vraag hoe ik bepaalde pagina's kan blocken zodat mensen die niet meer kunnen bezoeken. Ik wil dit graag op de server doen zodat ik dat niet per pc hoef in te stellen.
En dit zet je in spielerij en games :?

Gebruik net nanny ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
foutje is idd op het verkeerde deel geplaatst

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 13:22

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Dubbelpost met Page blocker op server, gelieve daar verder de topicstarten duidelijk te maken dat hij de adviezen die hij krijgt ook wel eens op mag volgen... *knip

Check uw mail... flamen doe je maar tegen de spiegel.

[ Voor 25% gewijzigd door Han op 29-10-2003 14:27 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon even zoeken... en geen nieuw topic openen terwijl je al een topic over dit onderwerp hebt geopent. Zie ook mijn andere sluitmesage:
XceeD in "Page blocker op server"

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.