Verwijderd
Tja Warezversie zonder handleiding natuurlijk 
je kan met je rechtermuisknop en menuutje openen waar alle acties van dat moment staan.
Met de weapon select knopjes kan je navigeren.
je kan met je rechtermuisknop en menuutje openen waar alle acties van dat moment staan.
Met de weapon select knopjes kan je navigeren.
je moet eerst de deuren dichtdoen
zat ik ook mee te kloten
zat ik ook mee te kloten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik had ook een probleem met die lift toen ik een muis zonder scrollwieltje gebruikte..met het wieltje kan je dan kiezen tussen die acties van objecten, zonder wieltje kon ik geen mogelijkheid vinden om te kiezen..
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Helemaal geen warez Waalberith!!
gewoon origineel gekocht!!
Maar ik kom maar niet verder bij die lift!!!!
Kan iemand mij helpen!!!!!!!!!
alvast bedankt
gewoon origineel gekocht!!
Maar ik kom maar niet verder bij die lift!!!!
Kan iemand mij helpen!!!!!!!!!
alvast bedankt
Verwijderd
BAALBERITH heet ik nog altijd hoor 
Naja dan moet je de handleiding maar es lezen he.
De keys die je voor weapon cycle gebruikt kun je ook gebruiken om door t menutje te navigeren wat je oproept met de rechtermuisknop.
Als je dit nog niet snapt ben je gewoon niet bijster slim om t aardig te zeggen.
Naja dan moet je de handleiding maar es lezen he.
De keys die je voor weapon cycle gebruikt kun je ook gebruiken om door t menutje te navigeren wat je oproept met de rechtermuisknop.
Als je dit nog niet snapt ben je gewoon niet bijster slim om t aardig te zeggen.
Verwijderd
En die deuren hoeven niet dicht als je de keuze maakt van welke verdieping je wilt zolang je na de keuze maar bij de deuren weggaat.
En waarom is dit eigenlijk zo moeilijk mijn broer kon er ook niet langskomen ik probeer het 1 keer en het lukt me meteen? (zonder boekje lezen)
En waarom is dit eigenlijk zo moeilijk mijn broer kon er ook niet langskomen ik probeer het 1 keer en het lukt me meteen? (zonder boekje lezen)
Pagina: 1