Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Ik wil graag Orange opzeggen.... HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een half jaar een orange abbo die loop nog anderhalf jaar door..... dus een twee jarige abbo... ik wil hem heel graag opzeggen het is zo duur bij hun... ajb wie kan mij helpen/vertellen hoe ik het kan opzeggen zo goedkoop mogelijk of helemaal gratis....

Alvast bedankt

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Denk niet dat dat gaat. Is volgens mij een kwestie van nadenken voordat je wat koopt. Je bent volgens mij contractueel verplicht om in elk geval het abonnementsgeld van de resterende maanden te voldoen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zoals jvo al zegt.. je zit er aan vast, je hebt getekend voor 2 jaar.

zeker gedaan voor een l33t telefoon goedkoop te krijgen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

als je even de komende 3 maanden niets van je bundel verbeld kun je er daarna wel heenbellen met zo'n smoes van "tja, ik heb nou een telefoon thuis, en gebruik de mobiel bijna niet meer, ik wilde graag een andere bundel", en dan zien ze "Goh, u heeft inderdaad de afgelopen 3 maanden bijnan niet meer gebeld, we kunnen hem voor u verlangen naar Orange 20". Althans, zoiets heb ik me destijd laten vertellen...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nee je kan niet zomaar onder je contract uit komen. Als je er vanaf wilt komen moet je het contract afkopen. Dat houd in: minimaal alle resterende maanden moet je nog betalen. Neem de algemene voorwaarden van Orange eens door.

39

Verwijderd

Topicstarter
KarreMania schreef op 29 October 2003 @ 12:26:
zoals jvo al zegt.. je zit er aan vast, je hebt getekend voor 2 jaar.

zeker gedaan voor een l33t telefoon goedkoop te krijgen?
nee me stomme vriendin die heeft die twee jarige abbo afgesloten.... en nou wilt ze er van af.... maar ik deed hier als het van mij was... gaat een stuk makkelijker zo.... maar kan ik me abbo dan naar de laagste bundel gooien en dan met dat bedraag afkopen.....

of kan ik mijn sim als gestolen opgeven en als ze me vragen of ik een nieuwe wil nee zeggen... dat hoorde ik van iemand dat dat soms ook werkt... maar het lijkt me niet

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 12:31:
[...]
of kan ik mijn sim als gestolen opgeven en als ze me vragen of ik een nieuwe wil nee zeggen... dat hoorde ik van iemand dat dat soms ook werkt... maar het lijkt me niet
Dat heb je goed gedacht, met een beetje logisch nadenken was je daar ook wel achter gekomen.

PS: Als je een abonnement afsluit voor 2 jaar met een x aan maandbedrag dan kun je zelf toch wel inschatten of dat dat te betalen is. De smoes dat het zo duur is bij Orange staat daar los van want de maandkosten zullen echt niet veranderd zijn ...

[ Voor 26% gewijzigd door Juicy op 29-10-2003 12:36 ]

-

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-11 18:24

sjaak

un giorno credi

Al die grapjes van gestolen, bel te weinig etc. werken echt niet. Met een beetje geluk kan je je contract verlagen naar €20,- maar opzeggen zonder kosten gaat niet werken. Bezint eer ge begint..

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Je kunt alleen onder het contract uit als je overlijd. Ik neem aan dat je dat niet wil. Dus helaas je kunt er niet (gratis) onderuit komen.

btw wat heeft iedereen toch tegen Orange..ik heb afgelopen week een orange abbo afgesloten, ook voor 2 jaar. Maar nou kom ik allemaal mensen tegen die orange bagger vinden, eronderuit willen en weet ik allemaal wa. Ik begin een beetje spijt te krijgen....

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

-Cargo- schreef op 29 October 2003 @ 12:38:
btw wat heeft iedereen toch tegen Orange..ik heb afgelopen week een orange abbo afgesloten, ook voor 2 jaar. Maar nou kom ik allemaal mensen tegen die orange bagger vinden, eronderuit willen en weet ik allemaal wa. Ik begin een beetje spijt te krijgen....
met orange is niets mis.
je hebt ongeveer dezelfde dekking als t-mobile of telfort.
het probleem bij orange ligt hem in het feit dat je geen belminuten hebt, maar een belbundel.
normaal gesproken maakt dit niet zoveel uit, maar als je zoals ik (bijna) alleen naar mobiele nummers belt dan ben je bij orange stukken duurder uit als de andere 4 providers.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hier kunnen we je toch echt niet mee helpen. Er is een tweejarig contract afgesloten, en op GoT kunnen we je er echt niet even onderuit helpen.

Bel Orange en vraag of ze je een aantrekkelijke schikking kunnen aanbieden. Al geef ik je weinig kans.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.