Weet iemand een progje of tool waarmee je een 2de taakbalk in windows kan krijgen. Ik bedoel dus dat als je standaard taakbalk vol zit, dat de taken naar de volgende balk gaan.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
[ Voor 39% gewijzigd door momania op 29-10-2003 11:55 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
[ Voor 18% gewijzigd door Han op 29-10-2003 11:53 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 19% gewijzigd door Dommel op 29-10-2003 11:53 ]
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Dat postte ik toch net... Dit dus:Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 12:05:
Nee zo bedoel ik niet.
Ik weet ook wel dat ik m omhoog kan trekken.
Maar dat was opzich de vraag niet.
Ik wil gewoon een 2de taakbalk
Reactie op hieronder:ThePerfectCell schreef op 29 oktober 2003 @ 12:02:
De Office werkbalk een idee?![]()
En als die vol is... Kan je die ook nog is dikker maken...
Dat klopt, maar de TS geeft ook niet aan, wat er allemaal in moet en dergelijke...MADG0BLIN schreef op 29 oktober 2003 @ 12:10:
[...]
Maar in de office werkbalk zit toch geen start knop en dergelijke.
Of heb ik dat nou mis.
[ Voor 63% gewijzigd door CH4OS op 29-10-2003 12:13 ]
Maar in de office werkbalk zit toch geen start knop en dergelijke.ThePerfectCell schreef op 29 October 2003 @ 12:02:
De Office werkbalk een idee?![]()
En als die vol is... Kan je die ook nog is dikker maken...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Meh ...
Als je taakbalk niet vergrendeld staat gewoon drag & dropVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 13:18:
omdat je het dan een btje overzichtelijk maakt. Ennuh die quick launch bar ---> hoe gaat dat.
Van mijn hoeft er ook geen start in enzo alleen dat de overige taken (als je standaard taakbalk vol is) naar de 2de taak balk gaan
Meh ...

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 30-10-2003 08:48 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Schonhose op 30-10-2003 08:49 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
[ Voor 80% gewijzigd door xces op 30-10-2003 08:48 ]
Xces schreef op 30 oktober 2003 @ 08:47:
@athos; als je dat uitgeschakeld hebt (via rechtermuisknop op startbalk -> properties -> menu start -> aanpassen) dan heb je dat ook niet meer
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Nope, dan krijg je dit namelijk:MetZyZteM schreef op 30 oktober 2003 @ 08:45:
Das toch gewoon een nieuwe werkbalk aanmaken?..
(rechter muis knop op je start balk, werkbalk (toolbars), new toolbars)
[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 30-10-2003 09:05 ]
Het heeft geen nut om het plaatje nog een keer te laten zien. Kijk ook eens naar de mogelijkheid om er een link van te maken of resize het plaatje eens. Nu verneukt het plaatje de layout nogal (2x maar liefst).Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 10:01:
Mijn vraag is gewoon. Is er een programma om een 2de toolbar te creeren, verder niks niet uittrekken geen rare dingen gewoon zoiets als wat er in mn plaatje stond:
[afbeelding]
Er is dus wel zo'n programma, alleen die doet het met dualmonitor: UltraMonAthos schreef op 30 oktober 2003 @ 10:23:
[...]
Er is dus geen programma welke een tweede taakbalk creeert waar je je programma's op kwijt kan. Binnen de windowsarchitectuur is dat denk ik ook niet mogelijk omdat je het moet koppelen aan de bestaande taskbar en zo de programma's moet verdelen. Niet te doen dus......
Learn to live with it, like we all do.
best grappig, nooit geweten, maar dit is een werkbalk, en hij wil graag een taak balk, dus waar echt de taken in komen.Burner NL schreef op 30 oktober 2003 @ 13:39:
Je kunt een 2e,3e en zelfs nog een 4e werkbalk krijgen dmv een map helemaal naar 1 van zijkanten van de desktop te slepen. Dit kan vanaf Windows 98.
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
SRK35ZS-W
neemt te veel ruimte onderinVerwijderd schreef op 12 november 2003 @ 22:52:
Ik heb nog steeds geen argumenten TEGEN het feit dat je je taakbalk omhoog kan slepen gezien? Of ben ik nu blind![]()
Ik snap ECHT het nut hier niet van
PSN: DutchTrickle PVoutput
Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq