PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik heb even een edit gedaan. Ik kan zo snel ook geen andere command-line clients vinden.
[ Voor 63% gewijzigd door Jaap-Jan op 29-10-2003 11:51 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
dat zou erg jammer zijn.....Japie_17 schreef op 29 oktober 2003 @ 11:45:
Ik denk dat imcom het nieuwe MSN protocol nog niet ondersteund.
zijn er dan nog andere console based msn clients......
ik wil namelijk een console based msn hebben
Als je daar zoekt op MSN krijg je een redelijk aantal console based versies van MSN tegen. Moet je alleen zelf wel even kijken of er op de betreffende sites of het nieuwe MSN protocol al wordt ondersteund
Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker
ja daar heb ik idd gekeken maar kan geen een vinden die dat kan.....hammerhead schreef op 29 October 2003 @ 11:48:
dat kun je erg makkelijk vinden op freshmeat.net
Als je daar zoekt op MSN krijg je een redelijk aantal console based versies van MSN tegen. Moet je alleen zelf wel even kijken of er op de betreffende sites of het nieuwe MSN protocol al wordt ondersteund
CenterICQ 4.9.7 met patch of misschien de net nieuwe 4.9.8.JSchut schreef op 29 oktober 2003 @ 11:49:
[...]
ja daar heb ik idd gekeken maar kan geen een vinden die dat kan.....
Ondersteunt ICQ, Yahoo, AIM, IRC, Jabber en MSN
http://konst.org.ua/centericq/
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Daarom gaat 'ie nu dan ook dicht - software vinden lukt prima met freshmeat
Dit topic is gesloten.
![]()