vensters komen buiten beeld op

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 14:24
Erg vaag, ik had 2x een 17" monitor op mn pc staan als dual monitors. Nu heb ik mn rechter scherm vervangen voor een 20" monitor, maar als ik soms een venster omhoog haal, dan komt ie helemaal rechts van mn rechter monitor tevoorschijn. Tenminste, het allerlinkerlijntje van het venster, want de rest valt buiten beeld. Ik gebruik ook ultramon, maar kan geen setting vinden.

Hier heb ik met mn 17" monitor geen last van gehad, de resolutie is met die grotere monitor wel wat omhoog geschroefd, maar wat dat daarmee te maken heeft????? :?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

in ultramon kan je instellen waar je monitoren staan.
blijkbaar omdat je nou de resolutie hebt verandert overlappen de 2 monitoren nu.
gewoonweg even bij ultramon het vierkantje, die symbool staat voor de monitor even verslepen.

Verwijderd

Als je hem dan aanzet op dual monitor dan doet ie meestal automatisch de resolutie aanpassen zodat je alles goed op beeld heb.Dus ik zou toch nog eens goed nakijken en geef anders specificaties door van je monitors en je grafische kaart.Het blijven apparaten en die kunnen soms ook niet met elkaar samenwerken.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08 19:29
Ik weet niet welke vensters je het over hebt, maar vaak word het ergens bewaard. Ik had dat laatst ook met FlahsFXP. In FlashFXP.ini stonden de waardes van waar het weergegeven moest worden, wellicht staan deze ook in desktop.ini van de normale mappen die je opent?

57696520646974206c65657374206973206e657264