Toon posts:

[PC-CDROM] Max Payne II [hoe moet ik verder]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb je het spel en kom je niet meer verder post het dan hierneer. Zodat de andere topic in SGD alleen maar voor discussies blijft.

• Ik ben nu in een level dat je met Mona moet spelen [lekker kontje btw] maar als ik boven ben dan zie ik dat filmpje als Max naar beneden valt. Je moet hem dan beschermen als ze bezoek krijgen van 3 tegenstanders..

Als ik die 3 lui neer heb geknalt dan moet je Max naar binnen wijzen.. En dan zit de deur op slot zoals je het kon horen.. Waar moet ik dan heen?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dan probeert die een andere deur maar dan zit er ik dacht een sniper op hem te schieten. Bedoeling van het level is dat je door het hele gebouw loopt en Max cover geeft met je sniper.

Volgens mij moet je dus iets teruglopen en dan linksaf door het gebouw heen (kom je ook ventjes tegen) totdat je weer bij een opening bent en dan kun je die knullen beneden weer neer knallen.

spoiler:
Dit doet die bij elke deur, en ze zitten uiteraard allemaal dicht |:(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Inderdaad... gewoon teruggaan naar waar je naar buiten bent gegaan. Je zal dan zien dat aan het einde van die gang een deur open gaat waar badguys uitkomen. Knal ze neer en ga links af, dan kom je op een andere balkon waar je Max wederom dekking kunt geven... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Dan heb ik meteen de volgende vraag,... ik ben het hiebovengenoemd punt al even voorbij,... ik ben inmiddels via Max weer naar Mona geswitched en moet door het brandende gebouw heen.
Die "leveltjes" hou ik niet zo van omdat je blijft zoeken met continu opnieuw loaden omdat je weer in de vlammen bent opgegaan.

Goed, ik ben dus weer mona en start het leveltje in het brandende gebouw,... loop in de kamer de deur uit meteen linksaf naar beneden,... rechtsaf door een luik zeg maar naar beneden vallen,... klein stukje rechtdoor, rechtsaf en dan duw je een schot om die tegen een stellage valt en kijk je in een kamer met allemaal brandende en ontploffende tonnen die ervoor zorgen dat de hele kamer in no-time helemaal in vuur en vlam staat.
Ik kan maar niet vinden waar je in de kamer naartoe kunt, daar loop ik vast dus.

Iemand die het antwoord weet?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik weet het niet zeker maar als ik het goed heb ligt er een grote balk waar je op kan lopen, dan kom op je op een stelling waar je rechts er weer af kan

Verwijderd

OK ik probeer het net noges zoekend naar een balk die je kon bedoelen , zit ik aan het andere eind v die kamer valt er ergens een balk of zoiets door de muur en kon ik weer verder!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
dus probleem opgelost?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Pagina: 1