Excel data invoegen als mappen in outlook

Pagina: 1
Acties:

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-09 18:25
Heb hier een excel document met 350 velden onder elkaar .
En nu wil ik dat die namen van die velden , de namen worden van mapjes in outlook zodat , de gebruiker daar haar post in kan archiveren.

Nu ik al geprobeerd met .csv bestanden en dan import/export maar dat werkt niet .
Maar om nu al die 350 mapjes met de hand aan te gaan zitten maken.

Bij google kan ik niet echt veel zinnigs vinden

Verwijderd

De mooie manier: Je kunt een macro schrijven die het voor je doet.
De makkelijke maniers: Maak alle mapjes handmatig 1 keer aan Exporteer dit in een pst file. laat gebruikers deze file importeren.
?*verbazing modus*? Waarom heeft iemand 350 mapjes nodig? Met 4 ben je er toch wel (Belangrijk + urgent, Belangrijk +niet urgent, Niet belangrijk + Urgent,Niet belangrijk + niet urgent)

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 14:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

michelc85 schreef op 29 oktober 2003 @ 09:56:

Nu ik al geprobeerd met .csv bestanden en dan import/export maar dat werkt niet .
Maar om nu al die 350 mapjes met de hand aan te gaan zitten maken.
Daarom dus.

Maar waarom 350? Voor ieder mailtje een aparte map ofzo? Of zijn het soms 350 gebruikers?

Vertel ons meer! En dan kunnen wij misschien ook wat zinnigs zeggen!

HENG HENG

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 12:53:

?*verbazing modus*? Waarom heeft iemand 350 mapjes nodig? Met 4 ben je er toch wel (Belangrijk + urgent, Belangrijk +niet urgent, Niet belangrijk + Urgent,Niet belangrijk + niet urgent)
offtopic:
heb je een cursus timemanagement gehad? ;-)

Je kan het proberen via MS ACCESS. Ik heb een paar maanden geleden een procedure ontworpen om mijn rooster van het internet -> excel -> access -> outlook agenda -> PDA
Zonder access werkte het niet (excel -> outlook).