Mijn bedoeling is in Borland C-Builder een applicatie te schrijven die meerdere talen en landen ondersteund, dus niet alleen strings, maar ook conversie naar andere eenheden. De bedoeling is voor iedere taal een aparte file op te nemen. Bij het starten van de applicatie dient de juiste file te worden ingelezen. Deze file dient echter wel versleuteld te zijn, zodat deze niet door een leek uitgelezen kan worden.
Zijn er op dit gebied richtlijnen of handleidingen, of hoe zou dit globaal het best kunnen worden aangepakt. Nu werk ik met compiler directives die voor het compilen de juiste taal en instellingen kiezen, maar dit is voor uitbreidbaarheid niet geschikt, aangezien ik liever via een apart tooltje de language files wil kunnen aanmaken.
Zijn er op dit gebied richtlijnen of handleidingen, of hoe zou dit globaal het best kunnen worden aangepakt. Nu werk ik met compiler directives die voor het compilen de juiste taal en instellingen kiezen, maar dit is voor uitbreidbaarheid niet geschikt, aangezien ik liever via een apart tooltje de language files wil kunnen aanmaken.