En nog een OF-kleuter :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Yep das er nog één, :(.
Ik vond OF altijd wel leuk. Alleen jammer dat er altijd een paar mensen zijn die het voor ons verzieken. :r

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 22:57 schreef Hollandgirl het volgende:
Yep das er nog één, :(.
Ik vond OF altijd wel leuk. Alleen jammer dat er altijd een paar mensen zijn die het voor ons verzieken. :r
No flame intended, maar jij bent maar een week ofzo op OF geweest, en dat was nog in de good ol' days toen er nog weinig newbies waren (behalve jij :P), dus jij hebt niets te klagen :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 december 2000 23:14 schreef minus0ne het volgende:

[..]
No flame intended, maar jij bent maar een week ofzo op OF geweest, en dat was nog in de good ol' days toen er nog weinig newbies waren (behalve jij :P), dus jij hebt niets te klagen :)
Er staat niks in haar verhaal dat zou aangeven dat zij geen newbie is, of dat de newbies het forum verpesten.

Vind ik zelf ook niet zo belangrijk, feit is dat het gebeurt, en dat dat triest is :(

Vandaar dat ik me nu probeer in te zetten om SG verschoond te houden van onzin (in bullshit vorm gegoten dan)

Verwijderd

ehm strategische tactieken vragen omtrend de behandeling van je schoonmoeder vind ik niet echt onzinnig

kan zeer nuttig zijn >:)

btw is er nu ineens een heksenjacht op (mogelijke) onzinners ofzow ?????

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Die kerel is helemaal geen OF fer Das een newbee hij heeft nog maar 8 posts!

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Ik vind dat dit topic wel nuttige info kan opleveren DSM je hebt zeker nog nooit met een schoonmoeder te maken gehad :?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tja Stellarc, ik moet zeggen dat je weer een argument hebt waar we wat aan hebben..... NOT

Kom op zeg, het is gewoon bullshit :(

Verwijderd

DSmarty: ja dat is een kleuter. Maar waarom zijn alle kleuters gelijk OF'ers? Die jongen is zelfs geregistreerd na het sluiten van het OF!

Ik (maar ja, wie ben ik?) word er een beetje moe van dat ik in vrij veel topics jou alle OF'ers over één kam zie scheren. Hou daar nou 'es mee op :(

Jij vond het OF niks: prima, da's nou duidelijk. Er zijn er zat (ook die in andere fora posten) die het OF graag in de één of andere vorm terug zouden zien. Waaronder ik ja. So what?
Sterker: dan kan zo'n schoonmoeder-verhaal daar gepost worden, heb je er in SG geen last van :) (en is het aan de lite-mods, die er hopelijk komen, te beslissen of zo'n post daar wel kan.

[hm, toch weer aan het OF-verdedigen... nah, moet maar een keertje kunnen hoor...]

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 22:03
waarom wordt er niet meeeeer doorverwezen naar D!S g0o

Verwijderd

Dat ligt weer plat...

Verwijderd

Dat hij na de tijd geregistreerd is zegt niks.

Als ik een lame actie zou doen registreerde ik ook even een nieuw naampje.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 10:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 06 december 2000 21:37 schreef diddel het volgende:
Dat hij na de tijd geregistreerd is zegt niks.

Als ik een lame actie zou doen registreerde ik ook even een nieuw naampje.
Die uitspraak alleen al vind ik een reden voor een ban >:)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1