32PW9768 TV met Hard Disk Recorder er in

Pagina: 1
Acties:

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-06 16:35
Ik heb sinds afgelopen maandag de Philips 32PW9768 TV met een Hard Disk Recorder er in

het probleem is alleen...... het lukt mij alleen maar om Mono op te nemen
er staat in de handleiding wel :

- De geluidsweergave bij Instant Opname is altijd mono.

dat is dus als je gewoon op de knop opnemen drukt
waarom dat Mono is geen idee...... maar het gebeurd ook bij een opname die ik programmeer voor een bepaalde tijd

Time Shifting (TV op Pauze zetten, even later terug komen en verder kijken) is wel in Stereo

heeft iemand anders ervaring met deze TV ?

BarryMel

• barrymel
ik heb het bij Philips uit gezet, die gingen het naar Keulen sturen en die zouden kijken hoe het precies zit, beetje raar dat ze dat in Nederland niet gewoon weten

BarryMel

• delaregulus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04-2025
Ben wel geintereesseerd in je verdere ervaringen met het apparaat. BV hoe instant is instant. Hoe is de kwaliteit tijdens timeshifting.

En als je echt fanatiek bent 8) : kun je de doos openschroeven, de harddisk in je pc hangen en kijken of het gewoon mpeg2 bestanden zijn in een toeganklijk filesysteem? Of bestaat er een andere manier om ze naar pc of dvd te branden?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:27
barrymel schreef op 30 oktober 2003 @ 15:32:
ik heb het bij Philips uit gezet, die gingen het naar Keulen sturen en die zouden kijken hoe het precies zit, beetje raar dat ze dat in Nederland niet gewoon weten
Het is nog te nieuw voor de nederlandse markt. HD's recorders (PVR ook wel genoemd) zijn veel bekender in landen waar de digitale schotel (mpeg2 uitzendingen) zijn, en dat is toch wel landen als duitsland, frankrijk etc.

Ik denk dat ie wel stereo kan, maar misschien nog een kinderziekte, foute bios :?

• barrymel
delaregulus schreef op 30 oktober 2003 @ 18:11:
Ben wel geintereesseerd in je verdere ervaringen met het apparaat. BV hoe instant is instant. Hoe is de kwaliteit tijdens timeshifting.

En als je echt fanatiek bent 8) : kun je de doos openschroeven, de harddisk in je pc hangen en kijken of het gewoon mpeg2 bestanden zijn in een toeganklijk filesysteem? Of bestaat er een andere manier om ze naar pc of dvd te branden?
ha ha :) nee dat openschroeven doe ik maar niet :)

je kan opnames via de scart uitgangen gewoon naar DVD Recorder of Video Recorder over laten zetten

Time Shifting ziet er goed uit, dat is wel Stereo.........

Kwaliteit van het beeld ben ik niet echt tevreden over

TV is niet echt super maar dat is de antenne denk ik, ik heb al een nieuwe gehaald maar die moet ik nog aansluiten

maar DVD....... ik heb een Philips DVD Recorder en een Philips DVD speler en op beiden is de Beeldkwaliteit gewoon zwaar K*T :(

DVD's zagen er zelfs beter uit op mijn oude Grundig TV van meer dan 20 jaar oud......

heb ik ook tegen Philips aan de telefoon gezegd en die zouden het uit gaan zoeken

BarryMel

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Hoe is de DVD speler aangesloten? Met een skart kabel of via s-video?

• barrymel
fetcher schreef op 31 oktober 2003 @ 07:18:
Hoe is de DVD speler aangesloten? Met een skart kabel of via s-video?
Scart kabel, die Speler en die Recorder ook, die Speler heeft geen S-Video

mja, maakt denk niet echt veel uit, zoals ik al zei, die tv van rond de 20 jaar oud die had haar scherp beeld, dit is gewoon om te huilen

BarryMel

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Wazig dan. Geen instelling op de tv ofzo? Ik heb op mijn kleine philips tvtje meerdere beeld instellingen maar die hebben meer betrekking op de kleur (Cinema, soft, hard etc).

• barrymel
fetcher schreef op 31 oktober 2003 @ 11:11:
Wazig dan. Geen instelling op de tv ofzo? Ik heb op mijn kleine philips tvtje meerdere beeld instellingen maar die hebben meer betrekking op de kleur (Cinema, soft, hard etc).
ja er zitten genoeg instellingen op :-)

maar tis gewoon een soort van ruis of zo, het klopt gewoon niet

BarryMel

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Misschien een gare scart aansluiting of je hebt je dvd spullen niet goed afgesteld. Ik ken die blackline beeldbuizen en die hebben echt superieure beeldkwaliteit.

http://www.kieskeurig.nl/...h1/Philips%2032PW9768.htm
Als ik jou was zou ik die handel omruilen en me eerst eens wat beter gaan verdiepen in diverse toestellen.

lol daar sta je zelf ;)

[ Voor 59% gewijzigd door KaMiKaZe op 01-11-2003 10:01 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• barrymel
KaMiKaZe schreef op 01 november 2003 @ 09:53:
Misschien een gare scart aansluiting of je hebt je dvd spullen niet goed afgesteld. Ik ken die blackline beeldbuizen en die hebben echt superieure beeldkwaliteit.

http://www.kieskeurig.nl/...h1/Philips%2032PW9768.htm
Als ik jou was zou ik die handel omruilen en me eerst eens wat beter gaan verdiepen in diverse toestellen.

lol daar sta je zelf ;)
ik heb een DVDR van 3 weken oud van Philips en die DVD737 dus
en beiden is het gewoon K*T op die tv, 2 nieuwe scart kabels

die tv is gewoon niet goed

BarryMel

• barrymel
nou Philips aan de lijn gehad en die zeggen dus dat het ook niet mogelijk is om in Stereo op te nemen........ dus ik heb de winkel gebeld en ik krijg nu over week of 3 een andere TV zonder een HDR er in, dus die moet ik maar een keer los kopen :)

BarryMel

Pagina: 1