[Winamp] Hapert om de zoveel seconden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

Topicstarter
Hoi,

Misschien dat dit al eens langsgekomen is, zo ja /ignore dan maar (oei slecht begin :X )

Eehm, mijn winamp hapert om de zoveel seconden... sinds ik mijn windows opnieuw heb geinstalleerd (komt hierdoor) hapert m'n winamp... Ik heb al met de buffer van de WaveOut plugin lopen kloten (van minimaal naar maximaal en een aantal stappen ertussen geprobeerd), en precies hetzelfde gedaan met de DirectSound output plugin. Ik heb met TweakXP het geheugen getweaked (optimalisering voor programma's, enz..), dit helpt ook niet. Ook heb ik de instellingen van mn HD gechecked, staat allemaal op maximale snelheid. Als ik een venster maximaliseer, minimaliseer, een optie aanklik waardoor er een submenu tevoorschijn komt, het startmenu open, enz... steeds gaat op dat moment mijn winamp haperen... Weet misschien iemand hoe dit kan?

Specs:
Laptop:
P4 1.7 GHz Mobile
Avance '97 Audio (Soundcard)
Toshiba dinges laptop HD
Intel chipset

Ik heb UDMA 66 Mode aangezet voor m'n Intel chipset.

Heb ik misschien iets over het hoofd gezien wat ik nog aan of uit moet zetten?

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:47

Halfkakkende

Vandring

Heb je misschien een wireless device in je laptop zitten? Zo ja, omdat je wireless adapter constant blijft zoeken naar een verbinding, gaat je winamp haperen...Tenminste, dat is mijn ervaring :( .

Oplossingen:
- Disable je wifi apparaat
- Zorg dat je wifi apparaat een verbinding krijgt ;)

Succes

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

Topicstarter
Hey das een goeie!! Ik had hem nog staan op dattie alleen mag connecten naar een accesspoint, nu heb ik ingesteld dattie naar alles wat maar wireless is mag connecten, wat als gevolg heeft dattie nu permanent connected is, en mn Winamp niet meer hapert! *D
Thanx voor de tip :)

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ik heb half GoT afgezocht voor dit antwoord!!!
Thanx!!!

Tha Bomb _/-\o_