Ik heb een Club3d Radeon 9700pro in mijn systeem (zie onder), en dat loopt lekker. Alleen heb ik in alle games (dirext X met name) last van artifacts.

Het zijn er telkens maar heel weinig zoals je ziet in de screens, maar omdat ze vreselijk snel knipperen ziet het er voor het oog meer uit zoals in dit plaatje (hier zijn ze met fotoshop bijgesimuleerd)

Ook in 3dmark 2003 heb ik ze
Freqs:
CPU 2,09Ghz (standaard)
GPU 324Mhz (standaard)
Vidmemory 310Mhz (standaard)
Videokaart staat op "fast writes off"
Temps met case dicht:
CPU +/- 50 stressed
Case 37
GPU (met een losse sensor) +/- 51 stressed
Met de case open zijn de temperaturen wat lager, maar de artifacts net zo erg, maakt niks uit. Er zit zelfs een fan in de zijkant die precies boven en onderlangs de fan lichtjes blaast, maar goed, de temperatuur heeft al weinig invloed
Is mijn kaart brak?
Ik zou de kaart kunnen underclocken, maar ik kan niet uitgevonden krijgen of een Club3d Radeon 9700pro daarvoor eerst een andere bios moet hebben?

Het zijn er telkens maar heel weinig zoals je ziet in de screens, maar omdat ze vreselijk snel knipperen ziet het er voor het oog meer uit zoals in dit plaatje (hier zijn ze met fotoshop bijgesimuleerd)

Ook in 3dmark 2003 heb ik ze
Freqs:
CPU 2,09Ghz (standaard)
GPU 324Mhz (standaard)
Vidmemory 310Mhz (standaard)
Videokaart staat op "fast writes off"
Temps met case dicht:
CPU +/- 50 stressed
Case 37
GPU (met een losse sensor) +/- 51 stressed
Met de case open zijn de temperaturen wat lager, maar de artifacts net zo erg, maakt niks uit. Er zit zelfs een fan in de zijkant die precies boven en onderlangs de fan lichtjes blaast, maar goed, de temperatuur heeft al weinig invloed
Is mijn kaart brak?
Ik zou de kaart kunnen underclocken, maar ik kan niet uitgevonden krijgen of een Club3d Radeon 9700pro daarvoor eerst een andere bios moet hebben?
[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 30-10-2003 12:45 ]