Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ben je meteen geswitched. Het is ook mogelijk door een nummer van hun te bellen
(dom dom, ligt nog op mijn werk) maar aan te raden is om langs een dealer te gaan, sneller en goedkoper (anders sta je weer uren in de wacht)
Wat voor dealer dan? Heb zelf nog nooit een chello-dealer adres gezienVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 00:04:
Het is mogelijk. Je kan of bij een chello dealer langsgaan, die kunnnen je online veranderen.
Ben je meteen geswitched. Het is ook mogelijk door een nummer van hun te bellen
(dom dom, ligt nog op mijn werk) maar aan te raden is om langs een dealer te gaan, sneller en goedkoper (anders sta je weer uren in de wacht)
Ben hier ook ERG benieuwd naar. Hij zit bij ons in elk geval niet tussen de bakker en de groenteboer.Ste7en schreef op 29 oktober 2003 @ 00:11:
[...]
Wat voor dealer dan? Heb zelf nog nooit een chello-dealer adres gezien
Over mijn vraag: ja, ik heb nu Chello Classic en wil zo snel mogelijk en zonder oversluitkosten naar Chello Light. Zal wel een utopie zijn...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dealer adressen zijn te vinden op de upc site, www.upc.nl. Dan naar het item 'over UPC' en dan staat daar in het menu 'verkooppunten'. Daarna kun je de dealers per regio opvragen.Ste7en schreef op 29 October 2003 @ 00:11:
[...]
Ehm, we zijn al media september 2003 geweest hoor... Je kunt best overstappen nu.spaceboy schreef op 29 oktober 2003 @ 00:00:
Ik lees in de algemene voorwaarden:
------
Is het mogelijk om van chello classic te migreren naar chello light?
Nee dit is helaas nog niet mogelijk. chello light is nog niet volledig opgenomen in de systemen bij UPC/chello. Medio September 2003 moeten de systemen zijn aangepast zodat een migratie naar light mogelijk is.
------
Heeeel typisch dat je wel van Classic naar Plus kan, maar goed, afgezien daarvan: heeft iemand ervaring of dit nu al wel kan? Ik kan natuurlijk gaan bellen, maar ik hoop die 14,50 euro (dat nummer van Chello kost namelijk 10 eurocent per minuut) via GoT uit te sparen...
Verwijderd
De overstap naar chello light kost idd 30 euro administratie kosten.
Wat je niet moet vergeten is dat je bij chello light 1gb datalimiet heb
We wachten maar af...
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
Wij zijn zelf ook dealer. We zijn gewoon een computerwinkel, maar geven ook ondersteuning/aansluitmogelijkheden voor upc. Komt wel voor in meerdere pc winkels. Tis niet echt een winkel van UPC zelf. Waar woon je, zal ik wel ff een dealer voor je opzoeken als je niks kan vindenSte7en schreef op 29 oktober 2003 @ 00:11:
[...]
Wat? Mijn vriending en haar zus hebben nu ook chello-light en me dunkt dat dit ze natuurlijk _niet_ is verteld en dus er al helemaal niks van weten... Lekker zeg.Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 07:56:
doe de postcode check op www.upc.nl en je weet of het werkt.
De overstap naar chello light kost idd 30 euro administratie kosten.
Wat je niet moet vergeten is dat je bij chello light 1gb datalimiet heb
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Wat weten ze niet? Van het data limiet.tranztaz schreef op 30 oktober 2003 @ 10:50:
[...]
Wat? Mijn vriending en haar zus hebben nu ook chello-light en me dunkt dat dit ze natuurlijk _niet_ is verteld en dus er al helemaal niks van weten... Lekker zeg.
UPC heeft (vind ik dan) dit netter geregeld dan adsl. Daar hebben ze het meestal ook over een datalimiet, maar zeggen er nooit bij dat je iedere mb daarna extra moet betalen. UPC knijpt je lijn dan af tot een ISDN snelheid. Vind ik persoonlijk redelijker, je komt in ieder geval niet voor extra kosten te staan
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding