Toon posts:

C35i Probleempjes :(

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden mijn Siemens C35i geunlocked (Libertel), en nu heb ik er een KPN kaartje in gedaan. Maar nu doet zich een probleem voor bij SMS.

De telefoon zegt dat de SMS is verzonden, maar de gestuurde SMS komt niet aan. Ik heb het Service Centrum Nummer aangepast aan dat van KPN Prepaid (+31653131314). Ook als ik dit kaartje in een andere telefoon doe, komen de SMS'en niet aan. ?!? Kan dit aan het KPN kaartje liggen of aan de KPN

Met de Libertel kaart erin werkt SMS wel goed.

Nu doet zich nog een ander probleem voor. Het WAPPEN werkt ook nie als ik de KPN kaart erin doe. Ik heb een nieuw profiel aangemaakt, namelijk ALLWAP. Maar als ik verbinding wil maken, zegt ie dat het netwerk niet reageert. Als ik het nummer zelf gewoon bel krijg ik wel gewoon modemgeluiden te horen. Dus het netwerk werkt wel. Wie weet waar dat aan kan liggen?

Verwijderd

Okay, voordat we verder kijken even een check, dat het niet aan de volgende dingen ligt...

1) Heb je nog wel SMS tegoed?
2) Volgens mij WAP't KPN nog niet prepaid... Weet ik niet zeker, wie wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden mijn SMS tegoed met 20,- opgewaardeerd, en sindsdien geen SMSjes verstuurd. Dus ik heb nog zeker SMS tegoed.

Verwijderd

Ik denk niet dat het aan je Siemens C35i ligt. Ik denk dat het gewoon een kwestie is dat jij iets niet goed hebt ingesteld. Heb ook een vriend die hetzelfde probleem had. Die heeft de Klantenservice (ja, die heeft KPN) gebelt, daar hebben ze hem een code gegeven (iets met #'jes en *'erretjes...), die heeft hij gebruikt en hij SMS't nu zoveel dat hij bijna verslaafd is, zeg maar :)

Verwijderd

Hallo,

Ik heb zelf ook mijn c35i geunlocked.

Dat van die SMS`s heb ik ook geen oplossing voor, maar voor dat WAP, met Allwap kun je met elke provider gewoon wappen, dus moet geen probleem zijn.

kijk eens op wap.pagina.nl

Verwijderd

Dat WAP wist ik dus niet. Hierbij weer wat geleerd!

Maar, je SMS probleem, ik zou gewoon de klantenservice van KPN Mobile even bellen. Geloof dat het nummer 0900-2005200 is, maar weet het niet zeker. Zoeken naar dat nummer op hun site helpt niet, want dat vind je toch niet.

Als dat nummer nou niet goed is, bel dan het algemene nummer van KPN (0800-0402) dan kunnen ze je het daar ongetwijfeld geven. Helpen doen ze je niet op dat gratis nummer :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal KPN Klantenservice maar es ff bellen. Kijken wat zij er van zeggen.

Verwijderd

Succes! Want bij KPN naar de klantenservice bellen is als zoeken naar een naald in een hooiberg... Ook wel het kastje-muur geval genoemd.

Helaas, wil je graag helpen, maar weet het niet. Bovendien, misschien krijg je de moeder van m'n ex er wel voor... die werkt er :)
Pagina: 1