Hallo allemaal, na veel zoeken en lezen hier in het forum besluit ik om toch maar te reageren. Ik heb een P IV 3.06 ghz 533 fsb met 1024 mb pc 1066 rimm geheugen.
Een promise s150 sx4 kaartje met 256 dimm geheugen en 2 x raptor 10k schijven met 8 mb cache.....
Lekker pctje alleen nu komt et ( ik heb al veel gezlezen hier op het forum):
Gisteravond draai ik met Atto een benchmark. Het resultaat was voor mij verbluffend: Mijn write score was 59177 en mijn read score was 111362. Nu wil het geval dat ik met drivers ging klooien. ( had ik beter niet kunnen doen maar goed).
Nu komt mijn score dus niet boven de 77490 uit, maar dat is pas op de helft van de benchmark. Daarna loopt ie helemaal terug naar de 44640, en dan nog maar te zwijgen van de read score.
Wie kan me helpen. Ik heb vandaag 3 keer me hd geformat xp drop gezet
en diverse blockzises geprobeerd. Ik weet et niet meer.
Thanks.
Jasper....
Een promise s150 sx4 kaartje met 256 dimm geheugen en 2 x raptor 10k schijven met 8 mb cache.....
Lekker pctje alleen nu komt et ( ik heb al veel gezlezen hier op het forum):
Gisteravond draai ik met Atto een benchmark. Het resultaat was voor mij verbluffend: Mijn write score was 59177 en mijn read score was 111362. Nu wil het geval dat ik met drivers ging klooien. ( had ik beter niet kunnen doen maar goed).
Nu komt mijn score dus niet boven de 77490 uit, maar dat is pas op de helft van de benchmark. Daarna loopt ie helemaal terug naar de 44640, en dan nog maar te zwijgen van de read score.
Wie kan me helpen. Ik heb vandaag 3 keer me hd geformat xp drop gezet
Thanks.
Jasper....