Toon posts:

hulp met de vigor

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had al een oproep geplaatst het probleem is als volgt mijn vigor2600 route gebruikt poort 80 ik kan alles doen msn files versturen maar het wil niet lukken om beelden van mijn axiscamserver naar buiten tte sturen daar deze ook poort 8080 gebruikt net als de vigor2600 route wat moet ik nu doen ik heb het poortmapping verhaal door gelezen maar wat ik ook probeer het wil me niet lukken heeft iemand een oplossing ?
bijvoorbaat dank reinier :o

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat lukt er dan niet?

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Als eerste: welkom op GoT.

Als tweede: wat heb je zelf allemaal al gedaan qua zoeken etc... Al de google search gebruikt en waarop heb je gezocht?

Heb je ook de gebruiksaanwijzing gelezen van je router? Je vorige topic ging dicht omdat deze niet duidelijk was. Formulier je vraag eerst goed en overzichtelijk met punten, komma's etc, dan kan je misschien wel en beter geholpen worden :) .

Edit: Het Grote Poortmappingsverhaal al gelezen? Dit stond ook in je vorige topic...

[ Voor 14% gewijzigd door Bobje op 28-10-2003 23:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja die heb ik gelezen maar daar heb ik alles van geprobeerd en dan lukt het nog niet
het probleem is als volgt
ik heb een vigor2600 router deze heeft het interne ip 192.168.1.1 deze gebruikt poort80 deze hebben we veranderd naar 81 omdat de axiscamserver ook poort 8080 nodig heeft om zijn beelden naar buiten te sturen intern kunnen we de cam aanspreken maar als iemand nu ons ipnummer intoest met :8080 er achter krijgen ze te zien dat de pagina niet weergegeven kan worden terwijl de router de rest van alle poorten wel gewoon opzeten met een cam die aangesloten is op de pc verzend wel beelden naar buiten maar de camserver dus niet wat doen we dan verkeerd?
grtz reinier 8)7

Verwijderd

redje1966: er is nogal wat mis met je houding en je postgedrag.
Ten eerste is dit totaal geen PNS topic, qua niveau niet, en al helemaal qua topicstart niet. Ten tweede is het ten strengste verboden zomaar een nieuw topic te openen met de mededeling dat je het gelezen hebt.
Ten derde geef je veel te weinig informatie. Post gewoon eens een net overzicht van instellingen in plaats van hier en daar een klein brokje informatie.
En tot slot: gelieve niet iedere post af te sluiten met "grtz reinier" en een gekke smiley.

Over je probleem: je moet een port mappen naar het IP-adres van je camserver. Dit moet met behulp van de gegeven links en wat zoekwerk op Google écht wel lukken. Dit soort handelingen zijn gewoon basiskennis, en zéker in PNS.

Dit topic is gesloten.