Welke Cooler +Goed of Slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Ik heb nu deze processor: Athlon XP 2000+ ik heb volgens mij een whisperrock erop zitten. WElke cooler is goed voor deze processor waarmee ik redelijk kan overklokken en welke cooler moet ik halen voor mijn radeon 9500 om het te overklokken @ 9700 pro mhz. het is btw al een radeon 9700 (softmodded) see pic:

mijn gehele systeem:
MSI K7n2 delta L
Athlon XP 2000+ @ 1,66 ghz
Sapphire Radeon 9500 (Softmodded to an 9700)
Bmerk PC2100 512 ramgeheugen
2 hdtjes zonder 8 mb buffer :/ dus gewoon 7200 toeren en 2 mb buffer (120 & 60)

als je meer moet weten moe jet maar vragen

oja is dit een slechte score of een goede of een redelijke?
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnmodding.free-host.com/3dmarks.jpg

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Verwijderd

Ik zie er nix verkeerd aan je score is best goed voor jou kaartje :) .

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:36

w0w

Jah wat wil je nu dat we zeggen? Ik zou als ik jou was eens goed de search van GoT en van Google gebruiken

back ontopic, voor je cpu is Thermaltake Volcano 11/12 of een Zalman 7000-Cu een zeer goede keuze (en naar mijn idee de beste air-koelers). Als je extreme wilt koelen kun je beter een H2O setje kopen, daarmee kun je je cpu, vga en nb koelen! Als je dit niet wilt, zou je kunnen kijken naar een Zalman koeler voor je vga. Ik weet zo niet de typenummers uit mijn hoofd, maar die kun jij vast ook wel opzoeken :)
succes in ieder geval!

• Passievrucht
jah dat wel ik win het van me broertje met hetzelfde mobo en vidkaart maar hij heeft een athlon 2600 + pc2700 geheugen (ook 512). maja hij heeft oudere versie omdat die van mij stuk was en kreeg week later nieuwe :) hij heeft een 9500pro en ik een 9700 als ik de mod draai dus ik denk da ik een geluk bij een ongeluk heb

• Passievrucht
naja ik ben een beetje lui omdat ik de spulle morgen missgien ga halen namelijk :\ anders op de hcc dagen

Verwijderd

Passievrucht schreef op 28 October 2003 @ 23:16:
naja ik ben een beetje lui omdat ik de spulle morgen missgien ga halen namelijk :\ anders op de hcc dagen
zou beter morgen halen want je wil zeker nog niet een maandje wachten of wel ? :?

• Passievrucht
nah maibe wel :) heb je ook kleine versies van h20 koeling? anders meot ikw eer een andre behuizing kopen :\ heb daar geen trek in heb net een Flower behuizing geheld zijn op zich wel redelijk breed nog maar weet niet of het zal passen :\

Afbeeldingslocatie: http://a593.g.akamai.net/f/593/3445/5d/static.globalsources.com/IMAGES/PDT/BIG/631/B8828632631.jpg

heb hem in het black + top window

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb een aero 7+ cpu cooler, tis een heel goede koeler.

Verwijderd

Wat dacht je van zelf samen stellen :) is veel goedkoper maar als je niet zo bekent bent op dat gebied raad ik je gewoon een WC setje aan kijk op www.xxlcases.nl Maar let op die setjes zijn wel duur!

• Passievrucht
samenstellen lukt me wel en alles passen krijgen ook wel maar zoals koelblokje maken heb ik de apparatuur niet voor :\ ik soon wel een dremel kopen :7 ik ben namelijk nog zo bekend op waterkoeling maar ik zie telkens van die cases met grote kasten :\ en daar de koeling in en k heb maar een simpele miditowetje :'( maar dat gaat wel passen een normale (liefst goedkope) waterkoeling en wa voor temps zal ik dan +- halen? 30 graden? :*) dat sgeelt alweer wat graden heb nu 50 graden cpu (heb een whisperrock ofzo of falconrrock) komt in iig van hetzelfde bedrijf af :) en als ik die onderdelen zelf bij elkaar haal ben ik dan rond de 100 pleuro klaar? :?

Verwijderd

Ben ik de enige die zo'n moeite heeft om de tekst van iCeWiRe te lezen? :?.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Passievrucht schreef op 28 October 2003 @ 23:31:
samenstellen lukt me wel en alles passen krijgen ook wel maar zoals koelblokje maken heb ik de apparatuur niet voor :\ ik soon wel een dremel kopen :7 ik ben namelijk nog zo bekend op waterkoeling maar ik zie telkens van die cases met grote kasten :\ en daar de koeling in en k heb maar een simpele miditowetje :'( maar dat gaat wel passen een normale (liefst goedkope) waterkoeling en wa voor temps zal ik dan +- halen? 30 graden? :*) dat sgeelt alweer wat graden heb nu 50 graden cpu (heb een whisperrock ofzo of falconrrock) komt in iig van hetzelfde bedrijf af :) en als ik die onderdelen zelf bij elkaar haal ben ik dan rond de 100 pleuro klaar? :?
Koop gewoon een goede luchtkoeler als je nog niet zoveel ervaring hebt, zoals de eerdergenoemde Coolermaster Aero 7+. Zorg ook voor goede airflow in je kast.

Als je waterkoeling wilt zonder modden, zul je in ieder geval een setje met 8x8cm radiator moeten nemen, dat past meestal wel op een normale manier in je kast. En temperaturen van 30 graden zul je met waterkoeling echt niet halen hoor, reken op 40 minimaal.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Passievrucht schreef op 28 October 2003 @ 23:31:
Ik heb ook alles in me Miditower gedaan! als je slim was geweest dan had je die blokjes via inkoopactie's kunnen kopen dan was je goedkoper uit. maar goed je kan bijv een Rad bij de sloperij halen,blokje bij xxlcases kopen of bij tweakstore enz... pomp bij dieren winkel, slangen bij bouwmarkten ofzo en reservoir zelf maken. Dan ben je klaar :)

• Passievrucht
ah oke thnx :) maar goede airflow had ik wel ben nu bezig met me fancontrol te modden.

ik heb 3 fans in mijn computer zitten. (nu maar 1tje aan vanwege dat me fancontrol offline is :P )

Achter = Lucht uit (misschien komt er een 2e bij)
Midden in de window = Window in (is nu disabled 8)7 )
Voorkant onder = in (misschien komt er er een 2e bij)

//offtopic
ik had hier een pc van ee kameraad van me die had vaak vastloeprs en vroeg me om windows te herstellen en na de installatie keek ik in de bios: CPU temp: 77 graden. Ik heb soon een pic als je die wilt hebben is van zeer bagger kwaliteit maar je kan het wel zien 8)7

bij deze heb je toch de pic lol
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnmodding.free-host.com/hot.jpg
//offtopic

[ Voor 15% gewijzigd door Passievrucht op 28-10-2003 23:52 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens voor de gein in de FAQ van dit subforum :) Verder is 3DMark-geblaat totaal niet relevant, hell, je kunt de scores zelfs online vergelijken op www.futuremark.com B)

Hier kun je ook een hoop ervaringen met AMD coolers vinden: [rml][ Cooling] Ervaringen met AMD koelers[/rml]

/loos topic

[ Voor 24% gewijzigd door BalusC op 29-10-2003 06:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.