[Delphi] alignment edit box?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Huh? Ik heb in Delphi (7.0) een applicatie met een zooitje edit-boxen. Een paar daarvan wil ik graag met een alignment met taRightJustify of iets dergelijks. Als ik in de help-functie kijk bij de TEdit componenten zie ik dat "alignment" gewoon een property is van een TEdit box. Maar ik zie 'm in de object inspector staat alignment nergens bij. In de code Teditbox1.alignment wordt ook niet goedgekeurd. Iemand raad? Kun je een editbox geen alignment geven?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:09
Ik weet niet welke help files je hebt gekeken, maar in mijn Delphi help staat bij TEdit helemaal geen property Alignment

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Just_a_Gamer schreef op 29 oktober 2003 @ 00:14:
Ik weet niet welke help files je hebt gekeken, maar in mijn Delphi help staat bij TEdit helemaal geen property Alignment
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/delphi.jpg

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Check anders de headers eens of die property erinstaat. Zou niet de eerste documentatiefout van Borland zijn... :/

Professionele website nodig?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 18:56

alienfruit

the alien you never expected

Ik wil graag opmerken dat je nu wel naar de CLX TEdit implementatie kijkt ipv. de VCL editie en inderdaad die heeft geen Alignment-property.