[oldie]Cirrus Logic 5465 win2k drivers

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Maar dan niet de standaard drivers van win2k, ik probeer namelijk een dual monitor op te zetten op een hp vectra vl/6 serie7, met onboard (agp?) een cirrus logic 5465 4mb kaartje + s3 trio64v2, maar helaas, de standaard drivers voor de cirrus (van win2k) ondersteunen geen dual monitor :(. En de enige driver die ik kon vinden was voor NT4, hebhem geprobeert :) maar kreeg alleen maar storing op de monitor (ja resfresh/reso/kleur nagekeken).

Weet iemand of er misschien apparte drivers zijn? kan ook niks vinden op de hp site bij support.

• Mister_X
niemand (van de oude garde ;) ) die hier iets meer van weet? zou jammer zijn, heb al geprobeert een 2e (3e met die onboard meegerekend) vidkaart erbij tezetten, was wel een cirrus 5440 , maar daarmee bootte het systeem geneens :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kijk eens even op het Multimon database

Daar zoeken naar CL5465- twee gevallen, beiden met de nogal excentrieke Appian Jeronimo multihead kaarten, welke dus niet de normale drivers gebruiken- ik betwijfel dan ook of jij de Appian drivers zou kunnen nemen. Maar als ik wat meer rondneus hoor ik af en toe dingen vallen over 'modified standard XP drivers'. Ik ga nog even verder kijken of ik zoiets kan vinden...

Edit:
Kan niets van die modified drivers vinden, wel de Win2K drivers van Bloomberg voor de Jeronimo kaart. Ik geef je weinig kans dat ze werken, maar goed, nee heb je, ja kun je (misschien) krijgen, probeer ze eens:

http://about.bloomberg.co...rty/drivers/jeronimo.html

[ Voor 19% gewijzigd door dion_b op 29-10-2003 13:48 ]

Oslik blyat! Oslik!

• Mister_X
Bedankt, heb die database ook even doorgespits (handige site trouwens!) en heb nog wat verder gezocht, ik heb nu een laguna driver van pine geinstalleerd, is alleen een nt(4) driver, dus acht weinig kans dathet werkt :)

wel jammer trouwens dat er geen win2k support is, ook erg jammerdat cirrus zelf geen generic drivers heeft voor zijn chips, het is nog wel een agp kaartje ook (als ik wincpuid mag geloven :) )

mocht het ooit werken, dan zal ik 1 van de weinige zijn, dan zal ik het weer even posten hier! (als mag...)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mister_X schreef op 30 oktober 2003 @ 17:03:
[...]

mocht het ooit werken, dan zal ik 1 van de weinige zijn, dan zal ik het weer even posten hier! (als mag...)
Absoluut, daar is een knowledgebase voor ;)

Probeer als de Pine NT4 driver niet werkt die Bloomberg 2K Jeronimo driver, die is tenminste voor de 2K HAL.

Oslik blyat! Oslik!

• Mister_X
dion_b schreef op 30 oktober 2003 @ 18:41:
[...]

Absoluut, daar is een knowledgebase voor ;)

Probeer als de Pine NT4 driver niet werkt die Bloomberg 2K Jeronimo driver, die is tenminste voor de 2K HAL.
nope, die resulteerde in een system crash bij het booten :(
Pagina: 1