Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat?] Kan eigen profile niet meer zien

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Vroeger kon je als je bij je posts op het profile/myreact knopje klikte je eigen profile bekijken. Nu kom je in myreact en kan je alleen kiezen voor Wijzig profiel of Reset sessietijd, niet meer "bekijk profiel".
Als ik m'n profile wil wijzigen klik ik wel op het myreact knopje bovenaan.
Ik zou graag m'n eigen profile bekijken zonder te hoeven uitloggen :P (ook al weet ik hoe het er ongeveer uitziet)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

klik op "profiel" boven je icon :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 16:22
Inderdaad...
Of je klikt gewoon op aanpassen, en vervolgens pas je niets aan...

Systemspecs

• Azrael
OMG moet dat tegenwoordig zo :o
Hoe had ik dat nou weer moeten weten, het ziet er nogal uit als statische tekst zeg maar 8)7
BredeP schreef op 28 oktober 2003 @ 22:57:
Inderdaad...
Of je klikt gewoon op aanpassen, en vervolgens pas je niets aan...
wat bedoel je :?

[ Voor 45% gewijzigd door Azrael op 28-10-2003 23:00 ]

Verwijderd

Mjah, ik heb ook een half uur op dat scherm zitten zoeken voordat ik het gevonden had :o

Als ik dan een onervaren computer gebruiker zou zijn okee...Ofwel i.m.o. zit die link volkomen op de verkeerde plaats en is deze niet duidelijk genoeg een link.

• Azrael
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 23:00:
Mjah, ik heb ook een half uur op dat scherm zitten zoeken voordat ik het gevonden had :o

Als ik dan een onervaren computer gebruiker zou zijn okee...Ofwel i.m.o. zit die link volkomen op de verkeerde plaats en is deze niet duidelijk genoeg een link.
Eigenlijk zou je niet in je "eigen" (waar je dus kunt editten) myreact moeten komen als je op dat Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/profile.gif knopje boven je posts klikt, net zoals het voor de update was dus, in feite is het nu alleen dubbel.

[ Voor 9% gewijzigd door Azrael op 28-10-2003 23:03 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Azrael schreef op 28 October 2003 @ 22:58:
OMG moet dat tegenwoordig zo :o
kon altijd al zo :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
Ik erger me er ook aan dat je niet gewoon even simpel op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/profile.gif kan klikken en dan op 'Bekijk profiel'. Het enige wat nog werkt is bij iemand op 'Bekijk profiel' drukken en dan je eigen GoT ID invullen, dan krijg je wel je profiel te zien zonder dat je 'm kan editen, maar dat is natuurlijk een beetje te omslachtig.

En zoals Azrael zegt: als ik iets wil veranderen klik ik wel bovenin op myReact :)

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

lokaal 'bekijk profiel' toegevoegd aan myReact

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.