micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Tik eens 'about:config' in de adresbalk, dan kan je alle mozilla opties aanpassen. Even scrollen naar 'middelemouse' dus
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
in about:config werkt om de een of andere reden "typeahead find" niet. (ook niet na een /)ajvdvegt schreef op 29 oktober 2003 @ 00:18:
Tik eens 'about:config' in de adresbalk, dan kan je alle mozilla opties aanpassen. Even scrollen naar 'middelemouse' dus
Ik kan eigenlijk geen optie vinden waar ik dit in kan stellen.
micheljansen.org
Ctrl-F om te zoeken dan maar.
Maar ehmz, je middelste muisknop werkt uberhaupt wel in X?
Maar ehmz, je middelste muisknop werkt uberhaupt wel in X?
Ja, dat werkt vreemd genoeg ook niet goed binnen about:configkomakeef schreef op 29 October 2003 @ 15:11:
Ctrl-F om te zoeken dan maar.
Ja, uiteraard, anders kan hij ook geen links pasten in tabs met de middelste muisknop heMaar ehmz, je middelste muisknop werkt uberhaupt wel in X?
micheljansen.org
Verwijderd
Misschien mis ik iets, maar waarom type je niet gewoon wat je zoekt in het 'Filter' veld?dawuss schreef op 29 oktober 2003 @ 16:31:
[...]
Ja, dat werkt vreemd genoeg ook niet goed binnen about:config
Heb je helemaal geen Ctrl+F voor nodig..
aargh, om de een of andere reden werkt gewoon geen enkele vorm van searchen in mijn about:config, maar dat is niet direct mijn probleem. Hoe heet die optie?Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 20:27:
[...]
Misschien mis ik iets, maar waarom type je niet gewoon wat je zoekt in het 'Filter' veld?
Heb je helemaal geen Ctrl+F voor nodig..
micheljansen.org
Ik kan wel zoeken in m'n about:config, en voor "middle" "close" of "tab" geeft hij geen goede optie. 
Wellicht een mailtje richting de developers...?
Wellicht een mailtje richting de developers...?
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Bij mij levert het filter 'mid' het volgende op:dawuss schreef op 29 oktober 2003 @ 23:06:
aargh, om de een of andere reden werkt gewoon geen enkele vorm van searchen in mijn about:config, maar dat is niet direct mijn probleem. Hoe heet die optie?
browser.tabs.opentabfor.middleclick
middlemouse.contentLoadURL (?)
middlemouse.paste
middlemouse.scrollbarPosition
En alleen de eerste staat bij mij (windows versie) op true, de rest op false.
Yay! Die tweede optie gooide voortdurend roet in het etenVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 00:50:
[...]
Bij mij levert het filter 'mid' het volgende op:
browser.tabs.opentabfor.middleclick
middlemouse.contentLoadURL (?)
middlemouse.paste
middlemouse.scrollbarPosition
En alleen de eerste staat bij mij (windows versie) op true, de rest op false.
Nadat die op false was gezet werkte de andere optie wel correct:
browser.tabs.extensions.onmiddleclick = 4
Heel erg bedankt
micheljansen.org
he handig, ik zocht dit ook.
Bij mij werkt zoeken met ctrl-f en de filter ook niet. Om de filter _toch_ te laten werken, kan je wel met rechtermuis er iets in plakken, dan werkt het wel
Bij mij werkt zoeken met ctrl-f en de filter ook niet. Om de filter _toch_ te laten werken, kan je wel met rechtermuis er iets in plakken, dan werkt het wel
It seemed like a good idea at the time
Pagina: 1