Kan ik 2 adsl abonnementen tegelijkertijd hebben?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik ben pas komen te wonen in een studentenhuis en ze hebben hier adsl van zonnet waar ze aan vast zitten tot juni.

Nu wou ik dus tweakdsl hebben en ik heb ze zover gekregen dat ze het ook willen. Dan moeten we dus 2 abonnementen betalen tot juni (daar zijn ze al overheen). Maar we gebruiken er dus maar 1 van (tweakdsl dus).

Nu klinkt dit heel leuk maar kan dit technisch gezien ook? We hebben hier adsl over de analoge lijn.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nee, er kan maar 1x ADSL over een lijn. Al je 2x wilt, moet je een 2e KPN lijn aanvragen en daar ADSL over laten gooien.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• boer Krelis
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

Je kunt best het Zonnet abbo opzeggen. Ze halen het dan wel van de KPN lijn, maar je blijft abbokosten betalen tot juni......

Quoten is geweldig... - boer Krelis

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
En kunnen ze niet van zonnet gewoon het abbo van de lijn afhalen (maar dan betalen we het abbonement wel door). Zodat er dan weer plaats is voor tweakdsl??

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Volgens mij kun je gewoon een ander adsl inbelnr; user name en password instellen, dan ben je bij je nieuwe provider. Je kunt de providers uiteraard niet tegelijkertijd gebruiken.

Dat dan weer wel......

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
En zonnet kan niet bv. de adsl verbinding van de lijn afhalen (maar we betalen dan we het abbo door) zodat er plaats is voor tweakdsl??

Verwijderd

Paar puntjes:
1) Dit kan in I&T :)
2) Voortaan graag wat vooronderzoek doen.
3) Antwoord is al gegeven.

1+2+3=dicht :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.