Toon posts:

[Geforce fx 5200] Blur?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort een nieuwe LG 700 S monitor en een Asus Geforce fx 5200 videokaart (128 mb).

Tijdens Max Pain 2 en GTA 3 heb ik last van "motion blur".
D.w.z dat je allemaal lijntjes "mee ziet bewegen"

Ik heb al een heleboel drivers geprobeerd en allerlei soorten vernieuwingsfrequenties maar ik blijf het houden.

Ik heb de search gebruikt en daar kwam ik mee op het idee om de vernieuwingsfrequentie in spellen op 85 hz te zetten maar ook dat niet.
Ook heb ik via de search nieuwe monitor drivers gevonden maar die hielpen helaas ook niet.

Weet iemand nog wat ik hier tegen kan doen?

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik weet dat het in GTA3 een optie in het spel is.
Heet geloof ik iets van "trails".
Wellicht is dit ook zo bij Max Payne.

Altijd eerst de boekjes lezen voordat je aan een spel begint is vaak erg handig ;)

Verwijderd

Topicstarter
Chaser2600 schreef op 28 October 2003 @ 21:33:
Ik weet dat het in GTA3 een optie in het spel is.
Heet geloof ik iets van "trails".
Wellicht is dit ook zo bij Max Payne.

Altijd eerst de boekjes lezen voordat je aan een spel begint is vaak erg handig ;)
Dat begrijp ik wel, maar bv in Max paine dan zie je de "randjes" van een deur meebewegen als je dr van afstand op afloopt.
Die setting van GTA 3 ken ik ook, maar die hielp eerder ook al niet
Aangezien dit bij vrienden etc met dezelfde settings niet zo is denk ik zelf puur dat het ligt aan mn hardware

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 21:58:
[...]

Dat begrijp ik wel, maar bv in Max paine dan zie je de "randjes" van een deur meebewegen als je dr van afstand op afloopt.
Die setting van GTA 3 ken ik ook, maar die hielp eerder ook al niet
Aangezien dit bij vrienden etc met dezelfde settings niet zo is denk ik zelf puur dat het ligt aan mn hardware
Hmm, ik weet niet precies wat je bedoelt maar misschien kan je een screenie maken en posten? Mjagoed, als ik je verhaal toch begrijpt ligt dat randje aan je pixelshader hoe hoger hoe beter en meer kans je randje niet meer ziet. Ik denk niet dat jou kaart zo hoge pixelshader kan gebruiken om die randjes helemaal niet te laten zien maar je kunt het proberen. :)

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 20:48
Ik weet niet wat je allemaal kan aanpassen aan de driver met geforce want ik heb een ati radeon. Je kan proberen settings als 24bit z-buffer te forcen.

Ik had het ook als ik zijwaarts lang een deur liep dan zag je strepen meebewegen op een crt monitor. Kweet nie hoe het gefixed is, want heb heel veel in de settings getweaked.