Toon posts:

Muziek uit tribes vengeance filmpje

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laats een filmpje gedownload van een spel waar ik wel in geinteresseerd ben en daar hebben ze best lekkere muziek gezet. Ik heb het filmpje geupload naar mijn webspace http://www.xs4all.nl/~mlstorm/ Je ziet wat mappen en een mov (quicktime) bestand. Hij is ook te krijgen op http://www.gamershell.com/download_3896.shtml
Misschien zouden mensen zo vriendelijk willen zijn eens te kijken en vooral luisteren naar dat filmpje en misschien dat iemand mij kan vertellen van wie die muziek is... In het filmpje wordt wel een klein beetje info gegeven maar ik betwijfel of dat wat met de muziek te maken heeft. Er staat "Chase" en "Uncle Silas" Ik heb wat gezocht op internet maar vind weinig nuttigs over chase of uncle silas. Cd-hoesjes.nl geeft ook niets >:) Ik hoop dat mensen de muziek kunnen herkennen of mensen die het filmpje al eerder hebben bekeken en weten welke muziek erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens voor je kijken. Je zou het beste een omschrijving van de stijl kunnen geven, als het metal is haak ik bijvoorbeeld al af :) Dan weten mensen dat van tevoren. Verder kan je, als er tekst in zit, luisteren naar 1 regel en die intikken in google samen met het woord 'lyrics'. Dan kom je ook snel achter de titel.

Maar ik d/l nu

Dit houdt een beetje het midden tussen Santana en zigeunerjazz. Uncle Silas is in elk geval een band ---> www.unclesilas.com maar dat had je zelf al wel gevonden. Op Kazaa is ook niets van "uncle silas" te vinden. :{

Nu ik het goed bekijk, slaat dat 'Chase' natuurlijk op wat er in het filmpje te zien is. We volgen zo'n dude die rondvliegt in zijn domme pakje. En Uncle Silas zal wel een crewmember zijn van de studio...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 22:12
Hier is een speciaal topic voor in NSTM Hoe heet dit nummer deel 18 , probeer het daar maar even.

There is no magic.

Dit topic is gesloten.