Toon posts:

9700 PRO vs. 9800 NP

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al hul vul artikelen en reviews gelezen over videokaarten, maar de keus is heel moeilijk te maken. Ik denk dat een Ati het toch beter gaat doen, maar dan kun je dus ook weer kiezen tussen veel verschillende types. De 9800 PRO is mij te duur dus ga ik terug naar een 9700 PRO of een 9800 Non-pro.
Wie kan mij vertellen wat ong. het verschil is en waar ik vergelijkingen kan vinden over deze kaarten, en of dat de € 50,- die ik voor een 9800 NP meer moet betalen dan een 9700 PRO wel de moeite waard is.(en dus wat ik uiteindelijk het beste kan kiezen/kopen)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 21:07 ]

Verwijderd

Ik wil niet lullig doen, maar hier zijn al heel veel topics over geweest. Als je even zoekt met de search knop vind je ze waarschijnlijk zo.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
nou ik ben al 3 dagen bezig met zoeken over videokaarten, en in deze search kan ik idd heel veel vinden over ati/nvidia, maar dus geen vergelijkingen van een 9800 np met een 9700 pro

Verwijderd

Volgens mij is de 9800 np sneller. Hij is in ieder geval van een nieuwer generatie, de 9700 pro is al een jaar oud.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lees toch nog wat reviews, en vergelijk de specificaties. Ook aan bijvoorbeeld benchmarks als 3D Mark (2001 en 03) heb je wel wat. Daarna ben jij degene die voor jezelf de beste keuze kan maken, en niemand anders :)

Dit topic is gesloten.