Progje oid om met de middelste muisknop progjes te sluiten..

Pagina: 1
Acties:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sinds ik Opera ( _o_ ) gebruik ben ik zóóó gewend om pagina's te sluiten met de middelste muisknop.
Nu vroeg ik me af of dat op een of andere manier ook met programma's op de taskbar kan?

Ik heb gezocht @ google, en alleen wat IE add-ins gevonden, waar ik dus niets aan heb. Iemand een suggestie? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Als je een logitech muis hebt kun je wel vanalles instellen dacht ik....ff checken..

edit: bij mijn logitech kan ik dat voor elke knop prima instellen, zet gewoon de scroll knop op close application....

Vraag me alleen af hoe dat dan precies wil werken, want je kunt niet apart iets instellen voor het scroll stuk en het klik deel zeg maar..

[ Voor 64% gewijzigd door kamstra op 28-10-2003 21:07 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

idd probeer het eens voor de gein
als je bij logitech de standaard mouse drivers (mouseware) eens download wellicht werkt het
(ze hebben er maar één voor alle muizen )

sommige mensen zijn niet blij met die drivers .. ik merk vind ze daarintegen juist fijn

[ Voor 26% gewijzigd door Fish op 28-10-2003 21:13 ]

Iperf

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het scroll stuk blijft gewoon scrollen, alleen bij klikken is het 'close application'.
Het is dan alleen lastig als je wilt autoscrollen, klik je nog op het scrollwiel, sluit de pagina.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
grmbl.... heb een Intellimouse :/
Even kijken of daar de software toereikend genoeg voor is :)

/Edit:
Met de software van Microsoft kan ik _niet_ progjes sluiten, sterker nog, mijn middelste muisknop werkt niet eens meer in Opera ;(
Dus geüninstalled, en in Opera doet het het weer, maar ben ik nog steeds niet dichterbij een oplossing.... :/

[ Voor 58% gewijzigd door anandus op 28-10-2003 21:37 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu