invoegingen msn

Pagina: 1
Acties:

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 15:17
Sinds kort zijn er heel wat e-mail adressen dat in mijn msn komen te staan, bijv.
*****@hotmail.com

Er staat geen mail adres of niets bij, en zit alsmaar valse site's te spammen, moet men hiervoor opletten, en wat kunde ertegen doen?
Volgens mij is msn zo brak als kweetni wat??

kzou gewoon wat informatie over dit soort acties willen hebben, want kbetrouw het niet helemaal
merci

[ Voor 3% gewijzigd door beOnt op 28-10-2003 21:04 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je kan toch blokken of denk ik te simpel?

Maak dat adres even onherkenbaar. Ik weet niet of het zo'n geweldig idee is om een voorbeeld te geven. :)

[ Voor 31% gewijzigd door _the_crow_ op 28-10-2003 20:55 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

wordt je door dat adres lastig gevallen? dat kan je dan gewoon bij MSN nederland melden hebben ze een speciale site voor www.msn.nl dan staat het ergens onder mijn msn ik kan het jammer genoeg zo ff niet terug vinden...

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 20:52:
wordt je door dat adres lastig gevallen? dat kan je dan gewoon bij MSN nederland melden hebben ze een speciale site voor www.msn.nl dan staat het ergens onder mijn msn ik kan het jammer genoeg zo ff niet terug vinden...
MSN: StopSpam-site :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 15:17
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 20:52:
ja kweet wel, maar als het ook zo'n warboel wordt gelijk bij icq vroeger...

merci vo den info, ffkes melden bij msn

Verwijderd

Gewoon blokkeren en uit je lijst gooien, lijkt me logisch :)

Ik kreeg heel af en toe wel eens een bericht van een of andere BOT ofzo.. kwam vanuit het niet en stond niet in m'n lijst.. heel appart..

Gewoon geblokkeerd en later geen last meer van gehad :)
Pagina: 1