Hey Tweakers, eens in de 10 jaar word je getroffen door het noodlot... Vorige week was ik aan de beurt: een harddisk crash
. Geen BIOS-detectie, geen spin-up meer... Waarschijnlijk PCB kapot, hopelijk niets ergers. Wie kan mij helpen aan een PCB of weet een zaak waar ik een 2de hands HD op de kop kan tikken? Data recovery is essentieel want mijn laatste backup stamt van begin 2003 en bevat talloze samples van ons zangeresje (compu wordt gebruikt voor dance-producties). Het zou sneu zijn als ze alles weer opnieuw in zou moeten zingen...
Harddisktype:
Quantum Fireball Plus LM 3.5 Series
GTLA: LM20A014-01-A
Mag ook een andere GTLA zijn echter de L, M en de 4 in de GTLA-code moeten overeenkomen met de eventuele PCB die jij voor mij in de aanbieding hebt. Alvast hartelijk bedankt voor jullie aandacht en ik hoop van harte dat er iets uitkomt
. Grtz!
Harddisktype:
Quantum Fireball Plus LM 3.5 Series
GTLA: LM20A014-01-A
Mag ook een andere GTLA zijn echter de L, M en de 4 in de GTLA-code moeten overeenkomen met de eventuele PCB die jij voor mij in de aanbieding hebt. Alvast hartelijk bedankt voor jullie aandacht en ik hoop van harte dat er iets uitkomt