Kan iemand me misschien vertellen hoe het precies zit met de opzegtermijn bij KPN Mobile?
Kan het op internet niet vinden en met de search krijg ik ook niet echt duidelijkheid.
Ik wil dus een Flexibel Premium abbo opzeggen.
Op de KPN site staat het volgende:
Maar ik had ook nog voor de zekerheid de contractduur opgevraagd en daar staat dus:
Ben bang dat ik tot april moet wachten, maar weet iemand dit zeker?
Kan morgen wel bellen, maar wil het eigenlijk vandaag weten ivm aanvraag van een ander abbo.
Kan het op internet niet vinden en met de search krijg ik ook niet echt duidelijkheid.
Ik wil dus een Flexibel Premium abbo opzeggen.
Op de KPN site staat het volgende:
Die 3 maaden zijn me duidelijk en ik had contract tot 31-12-2003 dus ik brief gestuurd dat ik het per 1-2-2004 wilde opzeggen.De opzegtermijn is drie maanden.
Voorbeeld:
U wilt het abonnement per 13-08-2003 opheffen. Het opheffingsverzoek moet dan voor 13-05-2003 bij KPN binnen zijn.
Wilt u het abonnement opzeggen en is uw contract nog niet afgelopen? U betaalt dan het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.
Maar ik had ook nog voor de zekerheid de contractduur opgevraagd en daar staat dus:
Wordt m'n contract nu toch gewoon met 3 maanden verlengd en eindigd het abbo pas in april en moet ik 2 maanden gaan betalen of verlengen ze het maar 1 maand omdat ze nu al mijn brief hebben?De einddatum van uw FlexiBel Premium abonnement is 31-12-2003.
Vanaf die datum wordt het contract iedere maand stilzwijgend met drie kalendermaanden verlengd.
Ben bang dat ik tot april moet wachten, maar weet iemand dit zeker?
Kan morgen wel bellen, maar wil het eigenlijk vandaag weten ivm aanvraag van een ander abbo.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO