Een P2/400 met 64mb.
Een voodoo 5 >>PCI<<
Of als er 128mb in zit?
Ja, of nee? En misschien waarom?
Een voodoo 5 >>PCI<<
Of als er 128mb in zit?
Ja, of nee? En misschien waarom?
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Idd, 128 Mb in totaal in je doos + een GeForce2 MX. Dat zorgt voor een flinke toename in de prestaties. Een voodoo 5 5500 is behoorlijk CPU afhankelijk (geen T&L eenheid) en dus overkill voor een P2 400.Op dinsdag 05 december 2000 22:42 schreef Arzie het volgende:
Als hij heel goedkoop (< f 300) is, doen! Anders Geforce1 DDR of GF2MX kopen.
Verwijderd
Op dinsdag 05 december 2000 22:42 schreef Arzie het volgende:
Als hij heel goedkoop (< f 300) is, doen! Anders Geforce1 DDR of GF2MX kopen.
kunnen jullie niet lezen, hij heeft het over een pci videokaart en aangezien naar mijn weten er nog geen geforce kaarten in pci uitvoering zijn zal dat niet gaan, tenzij hij een agp slot heeft, wat hij niet vermeld.Op woensdag 06 december 2000 09:42 schreef biobak het volgende:
Idd, 128 Mb in totaal in je doos + een GeForce2 MX. Dat zorgt voor een flinke toename in de prestaties. Een voodoo 5 5500 is behoorlijk CPU afhankelijk (geen T&L eenheid) en dus overkill voor een P2 400.
Heb zelf een P2 350 met een Asus GF2 MX en dat loopt als een trein (meestal).
Verwijderd
Hoe weet jij dat nou ???? Heb je'm soms een week of wat geprobeerd ???Op woensdag 06 december 2000 10:19 schreef biobak het volgende:
Oops. Niet goed gelezen
Ik zou in elk geval zoeken naar een alternatief voor die v5 5500 aangezien die het geld gewoon niet waard is.
Jep, prestaties vielen tegen vanwege m'n niet al te snelle cpu. GeForce2 mx was de helft goedkoper en even snel.Op woensdag 06 december 2000 10:34 schreef Slashhead het volgende:
Hoe weet jij dat nou ???? Heb je'm soms een week of wat geprobeerd ???
Verwijderd
Niet overdrijven. Die t&L helpt ook alleen maar als die ondersteunt wordt. En dat doen maar heel weinig gamesOp woensdag 06 december 2000 09:42 schreef biobak het volgende:
[..]
Idd, 128 Mb in totaal in je doos + een GeForce2 MX. Dat zorgt voor een flinke toename En in de prestaties.
Anderzijds je kan wel zonder prestatieverlies fsaa inschakelen want dat is alleen een extra belasting voor je videokaart.Op woensdag 06 december 2000 09:42 schreef biobak het volgende:
[..]
Een voodoo 5 5500 is behoorlijk CPU afhankelijk (geen T&L eenheid) en dus overkill voor een P2 400.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ik vermoed dat hij een onboard videokaartje heeft (en daarom geen AGP slot) en daarom kan hij een flinke winst verwachten. Quake 3 (T&L) was op m'n TNT alleen bespeelbaar op 640x480. Nu ook op 1024x768. Half Life is nu zelfs bespeelbaar tot 1280x960.Niet overdrijven. Die t&L helpt ook alleen maar als die ondersteunt wordt. En dat doen maar heel weinig games
Verwijderd
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
Klinkt verstandig dit.Op woensdag 06 december 2000 17:38 schreef martun het volgende:
ehm... kan je niet beter eerst een nieuw mobo kopen, want met een voodoo2 kun je in principe nog wel ff mee nou ja...
Ik denk eerst maar es een nieuw mobo (heb ik indertijd ook gedaan)
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)