Toon posts:

geen toegang tot topic

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zie in de logfiles van mijn web server dat er een link op GoT naar mijn website staat. De referer staat op: gathering.tweakers.net/forum/list_messages/827164/
Echter als ik deze opvraag krijg ik te horen dat ik geen toegang heb:
User not allowed to access this forum. (interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Ik heb me netjes geregistreerd... Wat gaat er verkeerd????

Bedankt,
Eelke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Het topic staat in de HK, daar heb jij (nog) geen toegang toe.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Het topic is naar de huiskamer verplaatst. Daar kan je nu nog niet in, maar hier komt te staan wanneer je daar mogelijk in mag. :)
Nu maken users, die een id hebben tussen de 1 en de 60.000, kans om daarin te mogen. Jij valt nog niet in die range, maar over een tijdje val je mogelijk wel in die range.

Dit is dus geen BUG. :)

[ Voor 28% gewijzigd door _the_crow_ op 28-10-2003 20:25 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik denk dat het topic in de sg of in de hk staat en daar heb je volgens mij nog geen toegang voor. Die krijg je pas als je meer dan zoveel hebt gepost. HK was volgens mij 150 posts, maar kan nu inmiddels veranderd wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat topic staat in de Tweakers Huiskamer (HK), en om daar toegang te krijgen moet je dit even doorlezen:

[rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-60.000***[/rml]

Dat duurt voor jou dus nog even een tijdje :)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:57
Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 20:21:
Hallo, ik zie in de logfiles van mijn web server dat er een link op GoT naar mijn website staat. De referer staat op: gathering.tweakers.net/forum/list_messages/827164/
Echter als ik deze opvraag krijg ik te horen dat ik geen toegang heb:
User not allowed to access this forum. (interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Ik heb me netjes geregistreerd... Wat gaat er verkeerd????

Bedankt,
Eelke.
Het blijft dan vervelend dat die jongen niet weet waarom er extra verkeer vanaf GoT naar zijn webserver wordt gegenereert. Ik zou dan ook nieuwsgierig worden en dan dat topic openen waarvan ik de referrer-link zou hebben. Des te frustreerender als je er dan niet bij kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Een deel van het toipica gaat over je opel display. Dat ze die wel leuk vonden voor in de computer. En op jou site staat het protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

not a bug iig :)

BUG -> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het is een topic over wat je allemaal voor leuks met de boordcomputer van een auto kunt doen. Dit bericht zal de "boosdoener" wel zijn:
Banzi schreef op 27 October 2003 @ 14:04:
http://www.eelkevisser.nl/display.htm

Moet toch wel te doen zijn om er leuke dingetjes mee te doen... Het is dat ik er nu de tijd niet voor heb, anders had ik de auto van mijn broertje wel ff verbouwd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ha, Ik verwachte al dat er over mijn website werd gesproken. Dit is al op meerdere fora gedaan. Maar ik was inderdaad wel nieuwsgierig wat er nu precies gezegd werd.

Ik vind het wel wat flauw dat ik niet ff zelf kan kijken en dat er zo moeilijk word gedaan.

Bedankt, voor het beantwoorden van mijn vraag!!!! - Eelke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het wel wat flauw dat ik niet ff zelf kan kijken en dat er zo moeilijk word gedaan.
Mjah, dat kan wel zo zijn, maar dat wij daar zo "flauw" over doen heeft iets meer redenen dan dat we je willen pesten ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

JvS schreef op 29 oktober 2003 @ 00:55:
[...]
Mjah, dat kan wel zo zijn, maar dat wij daar zo "flauw" over doen heeft iets meer redenen dan dat we je willen pesten ofzo.
Sterker nog, het heeft totaal niets van doen met het pesten van usertjes :)

Maar de redenering klopt niet echt idd, als de link in Gathering of Tweakers Crew had gestaan kunnen we ook moeilijk crewforum-XS uit gaan delen huh ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 17:53
curry684 schreef op 29 October 2003 @ 01:07:
[...]

Sterker nog, het heeft totaal niets van doen met het pesten van usertjes :)

Maar de redenering klopt niet echt idd, als de link in Gathering of Tweakers Crew had gestaan kunnen we ook moeilijk crewforum-XS uit gaan delen huh ;)
Niet?? |:( Best lullig... :>
[/]

@Vissertje: Dat idee dat je voorstelt om tijdelijk toegang te geven, of toegang tot een bepaald topic zou, indien het al mogelijk is (het eerste wel, maar tweede imho (nog) niet), ook niet succesvol zijn.

Waarom zou je in zo'n topic willen komen? Juist, om te kijken wat daar is. Echter heb je daar nog geen recht toe, hoe spijtig dan ook. Uitzonderingen zijn er niet, ook niet voor serverlogs. Lijkt me logisch, ivm eventuele misbruik.

Je begrijpt wel waarom men niet zomaar de HK in mag, right? :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 21:57:
Je vind het flauw dat we regels hebben en dat we moeilijk doen omdat we ze handhaven? Dat vind ik best bizar. Je hebt niet eens gevraagd of we ze tijdelijk voor je kunnen buigen en als we dat niet willen kan je hooguit klagen dat we onze regels te strict handhaven. Dat is niet te typeren als 'flauw' of 'moeilijk doen'. Het zou pas echt flauw zijn als we jou zomaar de HK binnenlieten, terwijl er zat mensen op toegang zitten te wachten.

Overigens wordt je nu de FAQ vriendelijk verzocht je berichtjes niet te ondertekenen met je naam, want wij tweakers doen elkaar altijd de groeten en je naam staat al links van je postje of in je profiel.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Misschien vatten we de opmerking iets te zwaar op :). anyway, de vraag is beantwoord, helaas staat het in "de huiskamer", een stukje forum wat we dus afgeschermd houden voor nieuwe users omdat we niet willen dat mensen zich om de huiskamer op ons forum registreren, we willen een technisch forum zijn enzo :).

Das denk ik verder wel helemaal duidelijk enzo ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.