Toon posts:

KT6 Delta-LSR video onboard?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vind het heel vervelende vraag... ik heb zelf volop gezocht naar iets concreets, maar niet kunnen vinden...
moet ik nou nog een agp kaartje aanschaffen of zit er al video op...?

tx iig!

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Kom op zeg... gezocht... waar dan als ik vragen mag?

http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=474

Geen onboard VGA dus, wel AGP natuurlijk ;) Overigens zou ik je liever (als je dan perse een MSI bordje wilt) een K7N2-(GL) aanraden, nForce2 -> sneller, stabieler, en er is een versie met onboard vga (de GL dus).

Verwijderd

Topicstarter
Caesartje schreef op 28 October 2003 @ 20:17:
Kom op zeg... gezocht... waar dan als ik vragen mag?

http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=474

Geen onboard VGA dus, wel AGP natuurlijk ;) Overigens zou ik je liever (als je dan perse een MSI bordje wilt) een K7N2-(GL) aanraden, nForce2 -> sneller, stabieler, en er is een versie met onboard vga (de GL dus).
ik dacht er zeker van te zijn datie het wel had, had de site ook wel gezien uiteraard, maar daar stond het niet, en dan kom ik toch op de ervaringen terecht...
bedankt voor je advies...
*slotje*

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:12
Er is sinds enkele maanden een KM400 chipset uit (de KT400 + graphics), en er staat voor in de toekomst waarschijnlijk ??? ook een KM600 (KT600 + graphics) geplanned. Echter komt er van VIA eerst nog een KM400a met 400FSB support. Dus voorlopig zul je moeten kijken naar een KM400 chipset of een nForce2 met graphics, als je een beetje mainstream AMD cpu wilt draaien. Zoals hierboven ook al aangegeven werd.

[ Voor 28% gewijzigd door The Source op 28-10-2003 21:20 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 20:19:
[...]

ik dacht er zeker van te zijn datie het wel had, had de site ook wel gezien uiteraard, maar daar stond het niet, en dan kom ik toch op de ervaringen terecht...
bedankt voor je advies...
*slotje*
De GoT Huisregels

Een slotje is er niet voor als een topic opgelost is, maar wordt toegepast als een topic niet aan de voorwaarden voldoet danwel brak is.

Helaas geldt dat des te sterker voor dit topic- je stelt een vraag die met zelfs minimale moeite van jouw kant op te lossen is, je geeft niet aan waar of hoe je zelf gezocht zou hebben, kortom je vraagt ons gewoon datgene te doen wat je zelf net zo goed kunt doen. En dat is wel een reden voor een slotje

/lui - dicht

Oslik blyat! Oslik!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wow .. Zo moeilijk is het toch niet :? :/

Even naar de MSI site surfen, zie het linkje van Caesartje .. Je kunt op meerdere manieren achter komen of het bord nou wel of geen onboard VGA heeft:
1) struin de specs lijst af
2) check welke chipset het geeft en ga de specs na op de site van de chipsetfabrikant (in dit geval dus de KT600 specs op www.via.com.tw) óf het chipsetoverzicht die je via de FAQ van dit subforum kunt vinden (die op mijn site dus)
3) download de handleiding van het moederbord en blader door tot het pagina met een overview van het moederbord, de connectoren en alle daarbijbehorende functies (een mobo met onboard VGA heeft een VGA-connector .. )
etc..

Maargoed, omdat dit zeker niet de eerste keer is dat je zo lam bent om zoiets simpels op te zoeken, verwachten we jou over twee weken terug met de FAQ uit jouw hoofd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.