Toon posts:

Minstens 3x achter elkaar verkeerd gemod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij dit nieuwsbericht op de frontpage heeft één bepaald persoon, of meerdere personen, het leuk gevonden om vier van mijn reacties op 0 te zetten. Als ik mijn reacties een beetje objectief bekijk, al zeg ik dat zelf, dan kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat minstens 3, en zeer waarschijnlijk zelfs 4, van mijn reacties verkeerd zijn gemod. Zou iemand dit recht kunnen zetten?

Normaal gesproken zou ik het niet zo erg vinden als ik een keertje onterecht op 0 of -1 kom, maar dit zijn meteen 4 reacties achter elkaar.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX gaat even kijken

BRB

/edit
Het ziet er inderdaad naar uit dat er specifiek gemod is. Ik kom hier later op terug. :)

[ Voor 58% gewijzigd door KeX op 28-10-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Draadje is bijgewerkt(@PM) en de betreffende moderator wordt aangesproken op zijn modgedrag per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt KeX, alleen één ding, waarom staat dit bericht van mij nog steeds op 0?

Misschien niet normaal, maar je kunt het LG niets kwalijk nemen. Doordat ze Linux niet ondersteunen is ieder probleem dat ontstaat onder dat OS, ook defecten aan de hardware, niet hun verantwoordelijkheid

Is dit nou echt een 0 waard? Ik beledig niemand en sta toch op 0 - Troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 22:40:
Bedankt KeX, alleen één ding, waarom staat dit bericht van mij nog steeds op 0?

Misschien niet normaal, maar je kunt het LG niets kwalijk nemen. Doordat ze Linux niet ondersteunen is ieder probleem dat ontstaat onder dat OS, ook defecten aan de hardware, niet hun verantwoordelijkheid

Is dit nou echt een 0 waard? Ik beledig niemand en sta toch op 0 - Troll.
Ik heb deze op nul laten staan omdat die qua info niet echt heel veel toevoegt aan de andere twee reacties. Je beledigt inderdaad niemand en het is in die vorm dus ook geen troll. Ik voer eigenlijk alleen, om geen precedent te scheppen, geen powermoderaties uit om een alleen een tag aan te passen. Het is niet de bedoeling dat elk klein modfoutje met behulp van powermoderatie gecompenseerd gaat worden. In principe zou dat al door de gewone werking van het systeem opgevangen moeten worden. Doordat je reacties zo specifiek naar beneden gehaald zijn heb ik de andere reacties nog wel aangepast, maar normaal laat ik ook bij een afwijking van één punt powermoderatie achterwege.

:)