Toon posts:

Cd brander werk niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort kan ik geen spellen meer spelen omdat mijn brander de cd niet meer lezen kan, ik kan wel een spel instaleren maar als ik hem vervolgens wil spelen krijg ik een foutmelding "cannot locate the cd-rom" 8)7

wie kan mij helpen???

Verwijderd

Brandt hij nog wel?
Heb je er ook een gewone lezer bij, doet die het wel? Heb je dit bij meer spellen?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Gebruik de de CD-brander al langer als cd-rom...

Hier heeft een gast eens binnen 5 maanden een AOpen 8Mb buffer brander verspeelt door hem intensief als cd-rom te gebruiken.

Helaas, branders zijn niet helemaal geschikt als lezers...door slijtage en dat soort problemen :-)

Beste opzet is 1 Brander + 1 DVD/cd-rom.

CD/DVD rom voor het normale werk en de Brander voornamelijk als brander.

Wat je nog kan proberen is kijken of de IDE kabel wel goed is..en goed aangesloten.

[ Voor 28% gewijzigd door swampy op 28-10-2003 20:03 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

3 dingen:

1. Heb je hem in je gewone cd rom geinstalleerd?? zo ja, dan doet ie het niet in je brander.

2. Heb je wel een crack van het spel????

3. Heb je de kabels al gechecked??

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ten eerste hoort dit in een ander subforum, te weten Opslagmedia & I/O Controllers.

Maar aangezien de startpost van dit topic wel erg summier is (geen specificaties of dingen die je zelf al geprobeerd hebt) raad ik je aan eerst even de forumfaq van Opslagmedia & I/O Controllers te lezen. Die kan je hier vinden: OM FAQ/Beleid

Dit topic is gesloten.