Abit KT7 Raid probleem

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Een vriend van mij heeft net een Kt7 Raid gekocht. Hij had in zijn vorige systeem een Geforce 256 SDR zitten. Die kon dus dacht ik/hij wel mee. Stopt ie em erin: BEEP, beep beep beep...
Niets dus. Ik maar zeggen: is je videokaart die teveel stroom vreet.

Nu mijn vraag: is hier een oplossing voor behalve een andere videokaart erinzetten? De KT7 faq doet het niet, krijg de titel en dan niets meer, server overload denk ik...

Verwijderd

als een andere simpele gfx-kaart ook niet werkt dan is je mobo stuk, 4 beepjes is wel de video dacht ik maar kan ook geheugen zijn... 300W is trouwens geen overbodige luxe...

• _JGC_
  • Nu online
1 grote beep, dan drie korte beepjes, is dus video. Heb gelezen op deja dat een simpele PCI kaart ERBIJ zetten wel zal helpen. Vreemd probleem toch?

Verwijderd

het is 1 lange beep en daarna 2 korte :?

Verwijderd

jan zijn oer ist kapoet :r :r :r

B-)

• _JGC_
  • Nu online
Jou oren zijn kapot, jij zei eerst 3. Wat maakt het ook uit, ik zei dat het iets met video is, en 1 lang, 2 kort is hetzelfde probleem.

Verwijderd

okee jan je hebt gelijk, ik zei t verkeerd, maargoed een LOL(letjes) moet kunnen toch, kweet nu waarschijnlijk wat het is, dus ga ik vanmiddag een pci kaartje erin zetten, en effe kijke of t werkt heh

(8> B-)

Verwijderd

ik heb op dit moment 4 lange beeps .. nadat ik geflasht heb :(

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 22:17 schreef _JGC_ het volgende:
Een vriend van mij heeft net een Kt7 Raid gekocht. Hij had in zijn vorige systeem een Geforce 256 SDR zitten. Die kon dus dacht ik/hij wel mee. Stopt ie em erin: BEEP, beep beep beep...
Niets dus. Ik maar zeggen: is je videokaart die teveel stroom vreet.

Nu mijn vraag: is hier een oplossing voor behalve een andere videokaart erinzetten? De KT7 faq doet het niet, krijg de titel en dan niets meer, server overload denk ik...
:? volgens mij de kaart er niet goed ingezet.. probeer gewoon nog een keer.

Anders in de BIOS "initialize AGP/PCI video" op PCI zetten.

Schijnt een probleem met die 6800 te zijn.

• Leader98
  • Laatst online: 30-08 21:17
Ik heb eeb ASUS 6800 pure op mijn Abit KT7 Raid en dat loopt prima! Zou het probleem niet aan de voeding kunnen liggen??
En verder denk ik ook aan het mainboard zelf als mogelijke oorzaak. Abit is niet echt een supersolide merk.
Succes!

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 21:18
zie specs onderaan.. ik heb een guillemot..
een van de eerste..

Greetz

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

Pagina: 1