[Theme's voor XP SP1] uxtheme voor sp1 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• DarkSilence
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
Ja de meeste zullen denken daar beginnen ze weer. Ja oké er zijn tich thread over geopend. Maar ik heb toch iets wat niet werkt en vind geen oplossing op inet(google en andere search engines en GoT)!!! :'(

Maar ik doe alles wat er op de meeste pagina's en ook op GoT wordt gezegd maar het werkt niet bij mij. Ik heb de meeste recente update van windows geinstalleerd.

Is er toevallig na sp1 een update die weer een extra beveiliging heeft gemaakt voor het beruchte dll bestandje?

Ik heb sp1 en gebruik dus een pathcer die voor sp1 geschikt is, met de hand geprobeerd door van cd te booten en via de console van de installatie een dll bestandje van inet geschikt voor sp1 getest beide deed niet wie weet ik nog eens kan proberen??? Of heeft een zeker weten werkende uxtheme.dll.

En ja nogmaals het is voor sp1 en ik heb ook meerdere dingen voor sp1 bedoeld zijn uitgevoerd.

Alvast bedankt!!! _/-\o_

W3designer.nl

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
DarkSilence schreef op 28 October 2003 @ 19:48:
Ja de meeste zullen denken daar beginnen ze weer. Ja oké er zijn tich thread over geopend. Maar ik heb toch iets wat niet werkt en vind geen oplossing op inet(google en andere search engines en GoT)!!! :'(

Maar ik doe alles wat er op de meeste pagina's en ook op GoT wordt gezegd maar het werkt niet bij mij. Ik heb de meeste recente update van windows geinstalleerd.

Is er toevallig na sp1 een update die weer een extra beveiliging heeft gemaakt voor het beruchte dll bestandje?

Ik heb sp1 en gebruik dus een pathcer die voor sp1 geschikt is, met de hand geprobeerd door van cd te booten en via de console van de installatie een dll bestandje van inet geschikt voor sp1 getest beide deed niet wie weet ik nog eens kan proberen??? Of heeft een zeker weten werkende uxtheme.dll.

En ja nogmaals het is voor sp1 en ik heb ook meerdere dingen voor sp1 bedoeld zijn uitgevoerd.

Alvast bedankt!!! _/-\o_
Hier gebruik ik die longhorn Theme op win xp met sp1, heb alle updates geinstalleerd dus, lijkt mij wel in orde.
kweet natuurlijk niet tot hoeverre de moderators dit normaal vinden om die dll rond te spreiden derwijl er voor ms w plus moet betaald worden, of ben'k mis??
anders ga ik hem wel op een ftp zetten,

grz

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31

momania

iPhone 30! Bam!

beont schreef op 28 October 2003 @ 20:06:
[...]
kweet natuurlijk niet tot hoeverre de moderators dit normaal vinden om die dll rond te spreiden derwijl er voor ms w plus moet betaald worden, of ben'k mis??
Zolang de theme freeware is, is er geen probleem.
Twijfel je, los het dan aub via mail/msn/icq op aub ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• DarkSilence

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
beont schreef op 28 October 2003 @ 20:06:
[...]
Hier gebruik ik die longhorn Theme op win xp met sp1, heb alle updates geinstalleerd dus, lijkt mij wel in orde.
anders ga ik hem wel op een ftp zetten,

grz
Volgens mij kan het wel maar anders kunnen we het mischien wet via mail of msn regelen zoals momania zei. Als je het zou willen geven heel graag!!! :)

W3designer.nl

• DarkSilence

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
Of heeft iemand anders een idee waar het aan zou kunnen liggen

W3designer.nl

Verwijderd

d'r is een speciale patch xp uit die geschikt is voor SP1 die dus die dll verandert...

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 10:39

Schonhose

Retro Icoon

http://www.softpedia.com/public/cat/9/3/9-3-8.shtml

Ik gebruik het ook en het werkt hier gewoon goed.....

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Pagina: 1