Vandaag naar de winkels geweest; en terug gekomen met matrix 1 & 2 (had ze alleen op video). Anyway, ik wil deze films graag bekijken. Beuk op dat knopje van m'n Aopen 16x dvd speler, en 't laadtje vliegt open. Flip de dvd d'r in. Ik start xine v 0.9.2.2 en geef aan dat ik een dvd'tje wil gaan bekijken.
krijg ik de volgende melding:
You DVD is problaly crypted. According to your country laws, you can or can't install/use libdvdcss to be able to read this disc, which you bought. (Media stream scrambled / encrypted)
[done] [more..]
ik wil d'r dus meer van weten, klik op More...waar na ik een kleine log te zien krijg, waarvan dit toch wel een opmerklijke regel is:
demux_mpeg_block waring: PES header indicates that this stream may be encrypted (encryption mode 1)
Onder Mplayer wil ie ook al niet; krijg een raar groen scherm
bvd
krijg ik de volgende melding:
You DVD is problaly crypted. According to your country laws, you can or can't install/use libdvdcss to be able to read this disc, which you bought. (Media stream scrambled / encrypted)
[done] [more..]
ik wil d'r dus meer van weten, klik op More...waar na ik een kleine log te zien krijg, waarvan dit toch wel een opmerklijke regel is:
demux_mpeg_block waring: PES header indicates that this stream may be encrypted (encryption mode 1)
Onder Mplayer wil ie ook al niet; krijg een raar groen scherm
bvd
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 28-10-2003 19:39 ]