ik heb een paar dagen geleden het W32.pifi virus gehad, terwijl mijn Norton volledig geupdate was. Nu heb ik opgezocht wat het virus deed en hoe je het eraf moet halen dat is gelukt, maar niet zonder de nodige gevolgen
Mijn computer sluit niet meer af,hij geeft ook geen foutmelding hij doet gewoon niets, je blijft in windows.
hij kan geen foutmeldingen en rapporten meer maken,
systeemherstel werkt niet meer ik kan dus niet terug naar een herstelpunt.
ook kan ik taakbeheer niet meer openkrijgen ook niet met ctrl+alt+del
En als je hem opstart krijg ik ineens nu een inlogscherm wat er voorheen nooit was.
Ik weet dat het virus .exe bestanden aantast dus en norton er verscheidene heeft weggegooid omdat hij het niet kon repareren, maar heb geen idee welke
Heb al meerdere zoekpogingen gedaan en mogelijkheden bijlangs gelopen, maar niets.
Nu is mijn vraag kan ik dit nog repareren of is het beter om windows "even" opnieuw te installeren.
Mijn computer sluit niet meer af,hij geeft ook geen foutmelding hij doet gewoon niets, je blijft in windows.
hij kan geen foutmeldingen en rapporten meer maken,
systeemherstel werkt niet meer ik kan dus niet terug naar een herstelpunt.
ook kan ik taakbeheer niet meer openkrijgen ook niet met ctrl+alt+del
En als je hem opstart krijg ik ineens nu een inlogscherm wat er voorheen nooit was.
Ik weet dat het virus .exe bestanden aantast dus en norton er verscheidene heeft weggegooid omdat hij het niet kon repareren, maar heb geen idee welke
Heb al meerdere zoekpogingen gedaan en mogelijkheden bijlangs gelopen, maar niets.
Nu is mijn vraag kan ik dit nog repareren of is het beter om windows "even" opnieuw te installeren.
[ Voor 5% gewijzigd door 6bit op 28-10-2003 20:53 . Reden: was wat vergeten te melden ]
the things we fear most have already happened to us